Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er ein mann på 70 år, bra oppegåande fysisk. 188 høg, 90 kg. har aldei røykt, og drukke svært lite alkohol. Bruker berre medisin mot trykk i augene.

Dei siste åra har eg gradvis fått kribling / prikking i beina. Det starta i terene, rundt fotsolen, og har etter kvert gått opp over leggane. Eg kan prøve å beskrive det som om skinnet er som ein sokk, som ikkje har heilt kontakt med underlaget før ein kjem godt opp på leggane. Dreg eg ein finger opp etter vrista, så "prikkar" det, omlag som når blodet kjem tilbake, etter at eg har frose. Eg kan følest kald på beina, også når eg ikkje er det. Eg har ikkje noko tilsvarande i hendene.

Fastlegen har sjekka blodtilførsel ved å knipe på stortåa, for å sjå om blodet kjem raskt tilbake, og kjent på pulsen ved ankelen, og midt under foten. Alt verkar O.K.

Eg har brukt ein del gummistøvlar op gjennom åra, elles har eg ingen misstanke om noko som er grunnen. Lurer på om noko form for vitamin eller mineralmangel kan føre til dette, Eventuelt om det er noko gale med nervane til beina.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399490-kribling-i-beina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allmennlege Kjell Vaage

Jeg vil foreslå at du igjen kontakter fastlegen og ber han utrede litt mer fyllestgjørende for de plager du nevner. Du nevner selv vitamin mangel som kan være mulig. Be fastlegen om han kan undersøke det og eventuelt andre prøver som blodsukker m.m. Dette finner dere nok ut av. Mvh Kjell

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399490-kribling-i-beina/#findComment-3549374
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...