Gå til innhold

jepp med sol;)


Gjest Havet Blått

Anbefalte innlegg

Gjest Havet Blått

Hei...

kommer jeg her igjen.. :)

Jeg har det bra,,

Håper at dere har det bra OGSÅ.. fint..!!

Nå vi har bestemt oss og dra til syden på juleaften om morgen .. vel mitt mage som " lille sommefugl "

Hvor...... jepp... Lanzarote....!! 1 uke...

hele med familien..:)

Hund skal hos "barnevakt" svigrinne..

Ja nå dere vet hvor er jeg og har det bra..

Skal tenker på dere:)

Til lillemej...

Ja jeg har ekstra en store koffert ,som du kan bli med ...:) ''ler jeg ''

ta vare på det..

ha det bra alle sammen .:)

God jul til alle sammen ..:)

jule- klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Havet Blått....

Ønsker deg en helt topp og deilig jul i det varmere strøk. Er nok mange som er misunnelige på deg nå:) I hvertfall meg! Men det skal du ikke bry deg om..du skal bare kose deg og ha en flott juleferie med sand mellom tærne:-)

Juleklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Havet Blått!

ÅÅÅÅååå, skulle ønske det var meg! Vi var der for to år siden, første uken i januar, og det var en fantastisk ferie!! En ting sier jeg bare: du MÅ se grotten Jameos del Aqua (se nettstedet nedenfor, det er dessverre på tysk, men bildene er fine!). Jeg håper vi får rapport etter turen!

http://www.feuerinsel.de/LanzAnfang/Lanzarote/Jameos_del_Aqua/jameos_del_aqua.html

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

nyt jula i varmen da!!!!

nyte litt for meg og??? kjenner deg ikke, men ønsker deg en fantastisk flott jul i sol og varme!!!!

*klem*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...