Gå til innhold

20 stesolid i året - greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil et forbruk på 20 stesolid per år være noe en gjennomsnittlig fastlege er komfortabel med å skrive ut?

Jeg får altså dette, 1 pakning a 20 tabletter en gang i året.  Har gjort det av nåværende fastlege i sikkert 10 år.  Har aldri "mast" om mer.  For ganske mange situasjoner hjelper det at jeg kun har tabletten i lomma - jeg tar den ikke, den bare ligger der.  GAD, sosialangst og noe traumer etter å ha blitt utsatt for vold.  Det er kun i situasjoner jeg tidligere "løste" med selvskading at jeg tar en tablett.  Har (bank i bordet) aldri skadet meg etter dette.

Jeg har hatt samme fastlege hele mitt voksne liv, men vedkommende har nå gått av med pensjon.  Jeg har fått ny, men jeg vet jo at en forespørsel om beroligende kan bli tatt opp negativt.

Er det "innafor" (jeg vet at det ikke er ideelt, altså)?

Anonymous poster hash: 1f1ab...18f
Skrevet

Det er helt sikkert innafor! Hvis ikke, så hadde jeg byttet lege!

Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at det er helt innafor, med mindre du har en rushistorikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vil et forbruk på 20 stesolid per år være noe en gjennomsnittlig fastlege er komfortabel med å skrive ut?

Kan ikke forså at den nye legen skal ha problemer med dette.

Anonymous poster hash: fde8c...2fa

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, alt under 25 er greit :-)

Skrevet

Så det er ikke greit å bruke mer enn 25 i året?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 40-50 i året (altså minde enn 1 uka). Er dette fy?

Anonymous poster hash: 41488...e87

AnonymBruker
Skrevet

Skaper dette noe problem for deg? Om ikke, hvorfor skulle det være fy?

Anonymous poster hash: 57af5...b43

AnonymBruker
Skrevet

Skaper dette noe problem for deg? Om ikke, hvorfor skulle det være fy? Anonymous poster hash: 57af5...b43

Nei, det skaper ikke noe problem for meg, men det virket som mer en 25 i året var fy.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et smiletegn der, har på følelsen av at han og og til "tøyser" litt han der Dr. Dahl :) Hadde det vært et utropstegn hadde jeg blitt mer bekymra :)

Anonymous poster hash: 57af5...b43
AnonymBruker
Skrevet

Det er et smiletegn der, har på følelsen av at han og og til "tøyser" litt han der Dr. Dahl :) Hadde det vært et utropstegn hadde jeg blitt mer bekymra :)Anonymous poster hash: 57af5...b43

Han er en tullekopp noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...