Psykojenta Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Har Lithionit antidepressiv virkning? Synes jeg er blitt mye dårligere etter at den ble fjerna..ikke med en gang, men etter ei lita stund.. Trur jeg må krype til korset å be om og bli satt på den igjen... De vil egentlig ikke endre medisinene mine, fordi de mener at medisiner ikke er det rette å endre på... At jeg må endre på livet mitt ellers- uten noen som helst energi, masse sinne og frustrasjon og selvmordstanker Noen tips? 0 Siter
ISW Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Bare en kommentar: Er det ikke utrolig betenkelig at de fjerner medisin som virker? Og at ved en bipolar lidelse og en dyp depresjon endringer i livet er veien å gå? Du burde nok snakke med legen din igjen ganske kjapt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Lithionit har utmerket antidepressiv effekt ved bipolare depresjoner. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Bare en kommentar: Er det ikke utrolig betenkelig at de fjerner medisin som virker? Og at ved en bipolar lidelse og en dyp depresjon endringer i livet er veien å gå? Du burde nok snakke med legen din igjen ganske kjapt. Det var jeg som ba om at den skulle fjernes for jeg så ikke nytten av den...før etterpå... Skal til lege på onsdag, får ta det opp da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.