AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Hvis en føler at drømmer (om natta) har noe symbolsk over seg, og har lyst til å fortelle dem til noen fordi jeg føler de betyr noe for meg.Hvordan kan en psykiater reagere på det?, vil hun kunne tro at jeg begynner å bli psykotisk igjen, siden jeg er opptatt av drømmer?Er usikker om jeg skal fortelle om det.Føler meg ellers helt frisk fra rare psykotiske tanker. Anonymous poster hash: 5e73a...fd8 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Det er helt naturlig å fortelle psykiateren sin om drømmer når de betyr noe for en. Å være opptatt av drømmer indikerer i seg selv ikke psykose. 0 Siter
FGT Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Drømmer kan vel si litt om tilstanden din, men innholdet i drømmene er bare rot og kaos. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Drømmer kan vel si litt om tilstanden din, men innholdet i drømmene er bare rot og kaos. Ja. Tror ikke man kan få en fornuftig analyse av drømmer. De kan tolkes hipp som happ. Anonymous poster hash: 500c4...db4 0 Siter
neella Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg kan dekonstruere mine drømmer, og ser da at de ulike elementene peker tilbake på ting jeg opplever i hverdagen, symboler på min angst, tidligere hendelser osv. Jeg kan finne en mening i omtrent alt jeg drømmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.