AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 ( Lurer på om det kan være psykiske problemer inne bildet her så setter inn innlegget her også ) (Ikke legg dette ut på forsiden av dol er dere snille) Da vil jeg heller at det slettes. Kanskje litt misvisende overskrift, men det er litt sånn jeg føler det Kjæresten min bodde sammen med ei dame i mange år. De har hvert sitt barn fra tidligere forhold og disse er jevngamle. De føler seg nok litt som ekte søsken disse to, da de delte hus i mange år. I påsken var jeg, kjæresten og barnet hans på et høyfjellshotell. Før vi dro fikk vi vite at x-en hans skulle dit også. Jeg regner med at det er disse to ungdommene som har informert hverandre. Hverken jeg eller kjæresten likte dette, men vi bestemte oss for å gjøre det beste ut av det. Det gikk helt fint egentlig. Jeg finnes ikke sjalu på denne damen og x-en viser meg hvem han "tilhører", så den saken er grei. Null problem rundt dette. Men jeg føler jo på en måte at det legger litt bånd på både meg og kjæresten. Hun dukker plutselig opp rundt oss både her og der. Vi snakket hyggelig til henne og lot som ingenting, men jeg føler jo at vi blir fulgt med på. Virket som hun fulgte med på hvor vi beveget oss til en hver tid og sørget for å plutselig bare møte på oss. Eller hvis kjæresten så henne, snudde han og ville gå en annen vei. Ellers hadde vi en kjempekoselig ferie Nå skal vi 14 dager til syden. Man skulle ikke tro det er sant, men hun skal visst dit hun også. Dette er et innelukket område med basseng og en liten strand som tilhører leilighetskomplekset. Min kjæreste og x ferierte der i mange år på rad, da de leide leiligheten av en kompis. Nå er det jeg som skal bli med, men hun har sørget for å leie en annen leilighet der. Vet ikke helt om jeg skal le eller bli irritert. Jeg veksler litt mellom disse følelsene. Det er jo komisk rett og slett. Voksne mennesker i 40-50 åra. Nesten ikke til å tro. Jeg vet dette vil hemme meg litt. Vi er så forelsket for tiden og kysser og klemmer mye, men dette vil ødelegge. Jeg tør ikke nå av hensyn til kjæresten som jeg merker er av typen som vil ta hensyn til oss begge to. Nettopp derfor jeg har blitt så glad i han også. Han er så omsorgsfull, snill og varm. Også mot sin x som ikke var enkel å leve med. Jeg liker og respekterer han veldig for dette. En moden mann og jeg føler meg helt trygg på han. Jeg skal gjøre mitt beste for at dette skal gå fint nå også, men nå kjenner jeg at dette begynner å bli veldig feil for meg.Vi vil nå bli fulgt med på ved bassenget, på stranda, på restauranter osv. Vi kan ikke avbestille nå. Reiser snart. Heldigvis har kjæresten leid bil med tanke på at vi skal komme oss litt unna og få tid for oss selv. Men for alt jeg vet kan det hende vil kommer ned dit og finner ut at hun er i leiligeheten rett ved siden av oss. Ikke skjønner jeg hvorfor hun vil utsette seg selv for dette. Det er jo galskap. ( En psykdom ? ) Hvordan ville andre ha reagert her og hvordan få en stopper for at dette fortsetter i alle ferier? Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
frosken Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Vet du om hun visste at dere skal nedover i samme periode som henne? Det med påsken var jo ikke så veldig sært siden det også var med barn, men dersom dere skal på ferie bare dere to, så er det usedvanlig sært om det har blitt planlagt at dere skal være der samtidig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Uten å vite mer om henne, er det umulig å si om hun er ondskapsfull eller bare svært talentløs. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Her må det være en feil, da jeg ser ett bilde av en bruker i startinnlegget. Admin? Anonymous poster hash: 3631c...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Vet du om hun visste at dere skal nedover i samme periode som henne? Det med påsken var jo ikke så veldig sært siden det også var med barn, men dersom dere skal på ferie bare dere to, så er det usedvanlig sært om det har blitt planlagt at dere skal være der samtidig. Jeg tror hun må ha visst det. Kjæresten min fikk vite det av sin sønn som også skal være med. Han er 18 og kjenner andre der nede som han kan være sammen med. De har jo hatt dette som tradisjon. Enten har sønnen kommunisert med datteren til x-en eller så vet hun når min kjæreste pleier å reise. Min kjæreste trodde ikke sine egne ører når han fikk høre at hun skulle henge etter på denne ferien også og han grudde seg til å fortelle meg det. Det er han som låner leiligehetn av kompisen og regnet ikke med at hun da ville leie seg inn i en annen leilighet i samme leilighetskompleks. Det er jo nesten enda verre for han. Men dette kan jo ikke fortsette, så i fremtiden må vi finne andre steder å reise til og ikke på de stedene som de to pleide å reise. Jeg skal heve meg over denne dama, men vil nok ha i bakhodet at hun er der rundt oss over alt. Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Uten å vite mer om henne, er det umulig å si om hun er ondskapsfull eller bare svært talentløs. Har du noen råd om hvordan jeg skal håndtere det? Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Har du noen råd om hvordan jeg skal håndtere det? Anonymous poster hash: 5045a...709 Har du spurt henne? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Har du spurt henne? Spurt henne om hva ? Hvordan jeg skal håndtere situasjonen? Jeg har ingen kontakt med henne. Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Spurt henne om hva ? Hvordan jeg skal håndtere situasjonen? Jeg har ingen kontakt med henne. Anonymous poster hash: 5045a...709 Om hvordan hun opplever situasjonen. Det er barn i bildet, jeg vet ikke om hun kanskje tenker at det er en årsak. Det vil kanskje bli lettere å forstå situasjonen (om hun tenker barn/ eller annet, eller om det er i øvre grense av det som er sært) dersom din kjæreste snakker med henne. Egentlig synes jeg det er litt rart han ikke har gjort det. 0 Siter
Kayia Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Om hvordan hun opplever situasjonen. Det er barn i bildet, jeg vet ikke om hun kanskje tenker at det er en årsak. Det vil kanskje bli lettere å forstå situasjonen (om hun tenker barn/ eller annet, eller om det er i øvre grense av det som er sært) dersom din kjæreste snakker med henne. Egentlig synes jeg det er litt rart han ikke har gjort det. Pst. "Barnet" er 18. Min er 18 og skal på ferie uten meg/ faren i år... 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Pst. "Barnet" er 18. Min er 18 og skal på ferie uten meg/ faren i år... Himmel, ja det sier jo endel. Jeg så ikke innlegg nummer 2.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Om hvordan hun opplever situasjonen. Det er barn i bildet, jeg vet ikke om hun kanskje tenker at det er en årsak. Det vil kanskje bli lettere å forstå situasjonen (om hun tenker barn/ eller annet, eller om det er i øvre grense av det som er sært) dersom din kjæreste snakker med henne. Egentlig synes jeg det er litt rart han ikke har gjort det. Blir litt feil å kalle de barn. De er unge voksne. De treffes aldri her hjemme, men kommuniserer selvsagt på facebook. Det er naturlig iom at de har delt så mange år sammen. Min kjæreste har informert henne om at han tar med seg kjæresten sin i håp om at hun da ville trekke seg og avbestille. Slik jeg har lært kjæresten å kjenne vil han ikke lage noen konfrontasjon. Han er ikke typen til det og er glad for det. Men han forstår at det ikke kan fortsette slik og at derfor heller får være oss som finner andre steder å reise til. Jeg vil heller ikke lage noe styr rundt det, da jeg skjønner at det plager kjæresten min enda mer enn meg. Men det plager meg også, mer enn jeg har gitt uttrykk for overfor kjæresten og mest fordi jeg ikke vil greie å slappe helt av fordi jeg vil føle at vi blir fulgt med på. På fjellet i påska gikk det greit fordi vi var på ski om dagene. Nå vil hun være rundt oss hele tiden. Området er visst ganske lite. Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Blir litt feil å kalle de barn. De er unge voksne. De treffes aldri her hjemme, men kommuniserer selvsagt på facebook. Det er naturlig iom at de har delt så mange år sammen. Min kjæreste har informert henne om at han tar med seg kjæresten sin i håp om at hun da ville trekke seg og avbestille. Slik jeg har lært kjæresten å kjenne vil han ikke lage noen konfrontasjon. Han er ikke typen til det og er glad for det. Men han forstår at det ikke kan fortsette slik og at derfor heller får være oss som finner andre steder å reise til. Jeg vil heller ikke lage noe styr rundt det, da jeg skjønner at det plager kjæresten min enda mer enn meg. Men det plager meg også, mer enn jeg har gitt uttrykk for overfor kjæresten og mest fordi jeg ikke vil greie å slappe helt av fordi jeg vil føle at vi blir fulgt med på. På fjellet i påska gikk det greit fordi vi var på ski om dagene. Nå vil hun være rundt oss hele tiden. Området er visst ganske lite. Anonymous poster hash: 5045a...709 Det kan jo være hun tenker at hun vil holde på tradisjonene om å dra på ferie til samme sted slik "de" alltid har gjort, det kan jo være at det er noen logiske grunner men jeg synes det høres fryktelig sært ut av henne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Det kan jo være hun tenker at hun vil holde på tradisjonene om å dra på ferie til samme sted slik "de" alltid har gjort, det kan jo være at det er noen logiske grunner men jeg synes det høres fryktelig sært ut av henne. Ja, det kan hende. I følge han var det en tradisjon han hadde allerede før han traff henne. Jeg har nok skjønt at han er litt tradisjonbunden på flere måter og det kan det være at hun er også. Får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Gleder meg veldig til å få 2 uker sammen med han og håper bare dette ikke setter en demper noen av oss. Anonymous poster hash: 5045a...709 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.