Gå til innhold

MR resultat av baby! Hjelp??!

Anbefalte innlegg

Hei! Det ble tatt mr-undersøkelse av sønnen våres pga missdannelse i øynene. Missdannelsen viste seg å være kolobomer i synsnervwn og netthinnen, men det var ikke alt de så. Siden det er sommerferie så kunne ikke jeg snakke med neurologene. Øyelegen fortalte resultatene. Han hadde ikke sett bildene men sa at på rapporten stod det at lillehjernwn er tynnere enn vanlig. HVA BETYR DET?? Jeg vet at lillehjernen styrer koordinasjonen og balansen. Han sa ikke at den mangler eller at den er mindre, men at den er tynnere.

Min 4,5 mnd gamle sønn kan dette:

Han klarer å gripe etter ting, smiler og babler med oss og følger med blikket etter leker osv. Men han har svake nakkemuskler, klarer ikke å løfte hodet på mageleie og har for en mnd siden begynt å holde stødig til en viss grad når jeg holder han oppreist. Hodet følger heller ikke med når jeg drar han opp etter hendene fra gulvet, med mindre jeg setter en stor pute under han for å hjelpe til.

Håper at noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399728-mr-resultat-av-baby-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...