Gjest Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Kan ein ha følelse av å vere fysisk alvorlig sjuk av å vere deprimert? 0 Siter
DoleMari Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Ja, absolutt. Man blir tung i kroppen og veldig nedstemt. Det har iallfall jeg erfaring med. 0 Siter
FGT Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Kan ein ha følelse av å vere fysisk alvorlig sjuk av å vere deprimert?Hvor alvorlig fysisk syk en kan føle seg varier vel , men en kan få mange fysiske plager som kan bunne seg i depresjon. Når depresjonen lindres , så lindres ofte disse plagene også. Endret 16. juli 2014 av FGT 0 Siter
Kalevaala Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Ja, jeg ble overrasket over hvor fysisk dårlig jeg ble. Klarte ikke spise noe, var kvalm, skjelven og på det verste klarte jeg nesten ikke å stå på bena. Hadde også veldig vondt i nakken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.