Gjest Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Hei! Jeg ble i slutten av mai skrevet ut fra Modum Bad, der jeg var på et opphold ved angstavdelingen. Hadde det veldig fint der etterhvert, og føler jeg fikk god hjelp. Ble ved utskrivelse henvist tilbake til lokal Dps som skulle følge meg videre. Jeg ønsket ikke å bruke samme terapeut der som jeg gjorde før MB, og det sa terapeuten min ved MB at hun var enig i , og skulle spesifisere det i henvisninger. Jeg har fått innkallelse nå, og det var til den terapeuten jeg har vært hos, jeg møtte ikke opp, og tok senere kontakt med sentralbordet, hvor jeg fikk beskjed om at det måtte jeg rydde opp i selv. Jeg har nå begynt med symptomer på OCD'en min igjen, og jeg har ofte triste og negative tanker om livet mitt. Er så sliten av det, og er livredd for å bli så syk som jeg har vært før MB. Har du noen gode råd til meg om hvordan jeg skal forholde meg videre? Fått mye 'verktøy' fra MB, men merker jo at det er vanskelig å følge det når man er alene om det, og ikke har den daglige oppfølgingen og hjelpen. Føler meg helt håpløs og at jeg ikke skal klare å fungere godt noen gang igjen. Føler jeg er en belastning på de rundt meg, så prøver så godt jeg kan å holde maska, men det er ikke lett, spesielt ikke når jeg er alene. 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Hei! Jeg ble i slutten av mai skrevet ut fra Modum Bad, der jeg var på et opphold ved angstavdelingen. Hadde det veldig fint der etterhvert, og føler jeg fikk god hjelp. Ble ved utskrivelse henvist tilbake til lokal Dps som skulle følge meg videre. Jeg ønsket ikke å bruke samme terapeut der som jeg gjorde før MB, og det sa terapeuten min ved MB at hun var enig i , og skulle spesifisere det i henvisninger. Jeg har fått innkallelse nå, og det var til den terapeuten jeg har vært hos, jeg møtte ikke opp, og tok senere kontakt med sentralbordet, hvor jeg fikk beskjed om at det måtte jeg rydde opp i selv. Jeg har nå begynt med symptomer på OCD'en min igjen, og jeg har ofte triste og negative tanker om livet mitt. Er så sliten av det, og er livredd for å bli så syk som jeg har vært før MB. Har du noen gode råd til meg om hvordan jeg skal forholde meg videre? Fått mye 'verktøy' fra MB, men merker jo at det er vanskelig å følge det når man er alene om det, og ikke har den daglige oppfølgingen og hjelpen. Føler meg helt håpløs og at jeg ikke skal klare å fungere godt noen gang igjen. Føler jeg er en belastning på de rundt meg, så prøver så godt jeg kan å holde maska, men det er ikke lett, spesielt ikke når jeg er alene. Send et brev med ditt ønske og forklaring til leder for DPS (du kan evt få din fastlege til å hjelpe deg med dette). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.