AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Skader det noen om jeg en liten uke, mens jeg og familien er på ferie at jeg tar 11.25 mg Imovane hver kveld for å kunne få ro og sove? Dette for å klare å gjennomføre ferien.. Anonymous poster hash: bf1a2...b89 Anonymous poster hash: bf1a2...b89 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Du er voksen og må bestemme selv og ta ansvaret selv. Når du likevel etterspør min mening: Når en går ut over standarddosene på vanedannende medikamenter, går en over en grense. Erfaring viser at når en først bryter slike grenser, blir det lettere å gjøre det igjen. Det blir litt som det å bruke narkotika første gang, eller når den narkomane injiserer første gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Du er voksen og må bestemme selv og ta ansvaret selv. Når du likevel etterspør min mening: Når en går ut over standarddosene på vanedannende medikamenter, går en over en grense. Erfaring viser at når en først bryter slike grenser, blir det lettere å gjøre det igjen. Det blir litt som det å bruke narkotika første gang, eller når den narkomane injiserer første gang. Jeg forstår alvoret i det du skriver.. Da er det vel bedre at jeg tar 7,5 mg Imovane og trapper ned til 3.75 når vi kommer hjem fra en ukes ferie? Anonymous poster hash: bf1a2...b89 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2014 Skrevet 20. juli 2014 Jeg forstår alvoret i det du skriver.. Da er det vel bedre at jeg tar 7,5 mg Imovane og trapper ned til 3.75 når vi kommer hjem fra en ukes ferie? Anonymous poster hash: bf1a2...b89 Ja, det er en langt bedre løsning :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.