Lillemus Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Dette skjønte jeg ikke? Lavkarbomat som er "normal" mat? Jeg bruker svært sjelden halvfabrikata i maten min (ja, jeg lager ting som majones og tacosalsa selv), men jeg får i meg en god porsjon karbohydrater likevel, mye mer enn i ett lavkarbokosthold, gjennom bær, grønnsaker, poteter, ris, hjemmebakt brød, havregrynsgrøt, og litt sukker på jordbærene osv iblant. Er ikke dette "normal" mat? Anonymous poster hash: 4b74c...249 Jo. Men å si at man heller skal spise "vanlig mat" fremfor lavkarbo blir også feil. Om man har satt seg skikkelig inn i det og spiser ordentlig lavkarbo så spiser man jo rent kjøtt / fisk / fugl, egg, frø, nøtter, meieriprodukter (smør, fløte og rømmeprodukter + yoghurt) og mengder med grønnsaker. Jeg tror de færreste av oss som ikke spiser ordentlig lavkarbo er i nærheten av å spise så mye grønnsaker som en seriøs lavkarber gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399897-kan-jeg-f%C3%A5-anoreksi-av-dette/page/2/#findComment-3554988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jo. Men å si at man heller skal spise "vanlig mat" fremfor lavkarbo blir også feil. Om man har satt seg skikkelig inn i det og spiser ordentlig lavkarbo så spiser man jo rent kjøtt / fisk / fugl, egg, frø, nøtter, meieriprodukter (smør, fløte og rømmeprodukter + yoghurt) og mengder med grønnsaker. Jeg tror de færreste av oss som ikke spiser ordentlig lavkarbo er i nærheten av å spise så mye grønnsaker som en seriøs lavkarber gjør. Det tror jeg deg på! Men jeg ville ikke vært foruten gulrota, kålrota og potetene mine (Har prøvd, det var ikke for meg). Ellers spiser jeg ganske likt, men med mindre kjøtt og meieriprodukter totalt, og grovbrød hver dag. Det er klart, jeg har byttet tilbake blomkålrisen til vanlig ris, og slike ting, så mindre grønnsaker blir det helt klart Anonymous poster hash: 4b74c...249 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399897-kan-jeg-f%C3%A5-anoreksi-av-dette/page/2/#findComment-3555004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det tror jeg deg på! Men jeg ville ikke vært foruten gulrota, kålrota og potetene mine (Har prøvd, det var ikke for meg). Ellers spiser jeg ganske likt, men med mindre kjøtt og meieriprodukter totalt, og grovbrød hver dag. Det er klart, jeg har byttet tilbake blomkålrisen til vanlig ris, og slike ting, så mindre grønnsaker blir det helt klart Anonymous poster hash: 4b74c...249 Jeg er veldig glad i mitt kosthold med mindre karbohydrater men i dag savner jeg ris. Hjemmelaget sushi med blomkålris er ikke det samme :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399897-kan-jeg-f%C3%A5-anoreksi-av-dette/page/2/#findComment-3555043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.