Gå til innhold

han er siktet


missmas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han er siktet. betyr det at politiet trolig ikke henlegger saken?

 

 

Politiet har valgt å ikke henlegge saken, men å sikte han. Det går mot sak, men han kan jo bli frifunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

men jeg føler det er en seier bare det at han er siktet

det betyr jo at de tror på meg og ikke han?

Det betyr helt klart at de tror på deg. Saken kan fortsatt bli henlagt eller han kan bli tiltalt og frifunnet. Det kan skje selv om alle tror på deg, så lenge det er en rimelig tvil.

Uansett er det en saftig lærepenge bare å bli siktet. Anmeldelsen er uansett ikke bortkastet, mener jeg.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er siktet. betyr det at politiet trolig ikke henlegger saken?

Veldig bra:-)

 

Det betyr at de mener at det de har av bevis er såpass sterkt at de ikke vil henlegge saken, men om det til syvende og sist er nok til å dømme han er ikke så godt å si, det vil tiden vise.

Men det er er stor belastning for han bare å bli siktet, så det er en liten seier for deg:-)

Så får vi håpe at kreket blir dømt.

 

Ønsker deg virkelig lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde politiet bare skulle henlegge saken jeg, de pleier jo gjøre det sies det. trodde ikke at han skulle bli siktet. nå har jeg angst. kanskje jeg får han buret inne? hvorfor får jeg angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...