stjernestøv Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Tokk 200 mg seroquel og 10 mg vival, og sov i hele natt. Det er lenge siden, har fått vival på 5 mg nå og det står jeg skal ta 1-2 ved behov. Da er det vel ok at jeg tar det hver kveld? Tror jeg er bedre nå :-) 0 Siter
frosken Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Tokk 200 mg seroquel og 10 mg vival, og sov i hele natt. Det er lenge siden, har fått vival på 5 mg nå og det står jeg skal ta 1-2 ved behov. Da er det vel ok at jeg tar det hver kveld? Tror jeg er bedre nå :-) Du bør prøve å se om 5 mg er tilstrekkelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Du bør prøve å se om 5 mg er tilstrekkelig. Har prøvd og det er ikke nok, får mareritt og er helt koko om nettene da. Iriiterer de andre med å vekke de også, ikke artig å få lys i fjeset midt i mørket. Må jo se om de lever. Men i natt sov jeg hele natten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Går liksom greiest med meg når jeg holder meg i sofaen, så kanskje nhd har rett i at noen har det best som sofadyr 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.