Gå til innhold

Åpen eller lukket garderobeløsning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er til et soverom.  Praktisk med åpen løsning, men jeg går ut fra at det samler mer støv.  Så er det fint med dører og slippe å se rett inn på klærne.  

Er det noen som har anbefalinger på hva som er best?  Tenker spesielt på om det blir mye mer støv med åpen, eller om støvet likevel klarer å komme inn. 

Anonymous poster hash: 250b5...162

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det ser betraktelig mer ryddig ut med dører i et soverom i hvertfall. Av støv, så er det klart en fordel med dører, spesielt om man har en del ting man ikke bruker jevnlig. Brukes klærne ejvnlig merker man ikke noe særlig til støv. Hva med en kombo? 

Anonymous poster hash: 18bd5...320

Det er til et soverom.  Praktisk med åpen løsning, men jeg går ut fra at det samler mer støv.  Så er det fint med dører og slippe å se rett inn på klærne.  

Er det noen som har anbefalinger på hva som er best?  Tenker spesielt på om det blir mye mer støv med åpen, eller om støvet likevel klarer å komme inn. 

Anonymous poster hash: 250b5...162

Jeg har skyvedører og er godt fornøyd med det. Er lite støv som finner veien inn i skapene, synes jeg.

Dører er helt klart best. Jeg skjønner ikke helt de som ønsker å se inn i skapet - se inn på massevis av tøy? Det ser jo så rotete ut, selv om noen sikkert har mye mer system i skapene enn det jeg har (kremt...). Det er jo så deilig å kunne lukke skyvedørene - og så er en hel vegg helt ryddig og pen :-)

Du spør om støv - jeg vil tro at det blir mye mer støv på tøyet dersom skapet er uten dører, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...