Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Hvis du er i tvil om hvem som er syke og hvem som er friske, er det vanligvis fornuftig å se på funksjon inkl. evnen til å forsørge seg selv. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det fornuftige er å holde seg frisk. Takk for opplysningen! 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Takk for opplysningen! Å, det var så lite. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Hvis du er i tvil om hvem som er syke og hvem som er friske, er det vanligvis fornuftig å se på funksjon inkl. evnen til å forsørge seg selv. Ok. Ville bare terge deg litt. 0 Siter
tonie Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du stadig sitter og søker opp ting som skremmer deg. Parteringsdrap, konspirasjonsteorier, onde ånder og jeg vet ikke hva. Du blir jo bare urolig og engstelig av det? La være å søke opp gruff og mystikk og gå for ting som gjør deg godt i stedet. Musikk, for eksempel 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det er mange sannheter her i verden Hvem kan si hva som er den rette og den hele? Nobody! Men du er jo fullstendig ukritisk til hva du leser og hva du tror på! Jeg synes tonie gir et veldig godt råd: Skjerm deg fra alskens skit, bruk heller musikk som terapi i tillegg til medisinene dine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Sikkert ingen som kan det nei. Men en må jo velge hvem en vil høre på. Velge seg en vei. Ja det er sant, alle må velge SIN vei 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Du kan bruke sunn fornuft. Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a Fornuft er ikke min sterkeste side, bruker heller følelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Fornuft er ikke min sterkeste side, bruker heller følelser. Det er ikke spesielt lurt. Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du stadig sitter og søker opp ting som skremmer deg. Parteringsdrap, konspirasjonsteorier, onde ånder og jeg vet ikke hva. Du blir jo bare urolig og engstelig av det? La være å søke opp gruff og mystikk og gå for ting som gjør deg godt i stedet. Musikk, for eksempel Musikk er bra Er snart ferdig med oken "sammen på tvers av døden", den fyller meg faktisk med en indre ro, så da gjør jeg noe godt for meg selv. Den forklarer en hel del og det gjør meg godt, jeg får lyst til å ha kontakt med gode ånder. Får lyst til å hjelpe andre, får lyst til å være meg. Vet ikkeom det går på medisiner, jeg må i tenkeboksen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Men du er jo fullstendig ukritisk til hva du leser og hva du tror på! Jeg synes tonie gir et veldig godt råd: Skjerm deg fra alskens skit, bruk heller musikk som terapi i tillegg til medisinene dine. Vil høre mer på musikk, det løfter mine frekvenser...ikke heavy musikk altså, men munter musikk. Ja ei sa til meg en gang "Du må ikke sluke alt rått", det er vel noe jeg må jobbe med. Alt virker så troverdig, må vel kjenne inni meg hva som er rett. Ikke lett når det er kaos i meg, må roe det kaoset. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Det er ikke spesielt lurt. Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a Tror følelser er sjelens kompass Jeg vil lytte til sjelen min....altså mitt høyere selv. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Musikk er bra Er snart ferdig med oken "sammen på tvers av døden", den fyller meg faktisk med en indre ro, så da gjør jeg noe godt for meg selv. Den forklarer en hel del og det gjør meg godt, jeg får lyst til å ha kontakt med gode ånder. Får lyst til å hjelpe andre, får lyst til å være meg. Vet ikkeom det går på medisiner, jeg må i tenkeboksen. Nå begynner du å bli bedre, og så tenker du allerede på å slutte med medisiner nok en gang? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Nå begynner du å bli bedre, og så tenker du allerede på å slutte med medisiner nok en gang? Må referere med høyere hold Merker du at jeg er bedre? Det er fint å vite 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Gikk dette over til å bli ikke psykiatri nå? Isåfall beklager jeg, jeg må bare svare fra hjertet mitt når folk skriver til meg. Og sånn er det jeg føler det, som jeg skriver. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Må referere med høyere hold Merker du at jeg er bedre? Det er fint å vite En ting er hva en merker, noe annet er hva du skriver selv! http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400192-godt-%C3%A5-f%C3%B8le-seg-bedre/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Fordelen med internett er att all informasjon er tilgjengelig for de som vil lese den. Men baksiden er att tullinger kan skrive tull, og få det til å fremstå seriøst. I går leste jeg att kreft var helt kurerbart, bare att skolemedisinen ikke ville bruke den kuren, for da ble det ikke noen penger å tjene.... Jeg mangler egentlig ord på hvor tullete jeg synes konspirasjonsteoretikere er, de kan i verste fall være farlige, men da må de være smarte i tillegg, noe ingen bak sider som nyhetsspeilet kan sies å være, i alle fall på annet enn å tjene penger på sine luftslott. Anonymous poster hash: ca2e9...894 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Ja det er sant, alle må velge SIN vei Med å velge sin vei mente jeg ikke lillibendrissveien. Mente å orientere seg om sykdommen, sette seg inn i behandlingsmetoder osv. Å stole på sine følelser er ikke alltid så lurt. Når jeg har angstfølelse for eksempel, da er det som regel irrasjonelt. Eks føler noen skal komme å ta meg, det er jo ikke sant det. Men det er en følelse, som ikke er til å stole på. Tenk på når du har hatt det bra. Jeg har aldri hatt det bedre enn nå som jeg følger behandlers råd. (Men blir litt i tvil når jeg leser slike artikler) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Med å velge sin vei mente jeg ikke lillibendrissveien. Mente å orientere seg om sykdommen, sette seg inn i behandlingsmetoder osv. Å stole på sine følelser er ikke alltid så lurt. Når jeg har angstfølelse for eksempel, da er det som regel irrasjonelt. Eks føler noen skal komme å ta meg, det er jo ikke sant det. Men det er en følelse, som ikke er til å stole på. Tenk på når du har hatt det bra. Jeg har aldri hatt det bedre enn nå som jeg følger behandlers råd. (Men blir litt i tvil når jeg leser slike artikler) Kildekritikk er alltid sunt...Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 En ting er hva en merker, noe annet er hva du skriver selv! http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400192-godt-%C3%A5-f%C3%B8le-seg-bedre/ Alt i alt er jeg bedre ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.