Gå til innhold

Har du reist mye i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, på oss ble det mye mer reising enn vi pleier. Faktisk sa tiåringen nå i kveld at hun syntes vi bare hadde pakket bagger og kofferter og pakket ut heeeele sommeren, og ikke fått kost oss....

Vi hadde en stor utenlandsferie (som vi har ca hvert 2. eller 3. år, en tur til midt-Sverige for å besøke slektninger og en kort tur til Vestlandet der mannen min kommer fra. I tillegg har vi vært noe på den lille hytta ved sjøen, 15 min hjemmefra.

Jeg synes det har vært en innholdsrik sommer, men det ble himla mange mil i bil, og veldig mange opp-og nedpakninger....

Nicklusheletida

Sommeren er snart slutt og kan ikke si jeg har reist mye, til min manns store fortvilelse. Men sa at han kunne reise uten meg og ta med seg guttungen, men ingen ville visst reise uten meg. Ble to småturer da.

Ja, har dessverre brukt opp alle 5 ferieukene  :(  Men jeg har hatt det fint  :) Noen dager på besøk i Danmark for å besøke eldstejenta. Noen dager på vestlandet for å hente sønnen og flyttelasset hans etter et skoleår der. I uke i barndomsbygda mi og 2 uker i Spania. Det har vært en strålende sommer  :D

Annonse

Nicklusheletida

Ja, har dessverre brukt opp alle 5 ferieukene  :(  Men jeg har hatt det fint  :) Noen dager på besøk i Danmark for å besøke eldstejenta. Noen dager på vestlandet for å hente sønnen og flyttelasset hans etter et skoleår der. I uke i barndomsbygda mi og 2 uker i Spania. Det har vært en strålende sommer  :D

Danmark og vestlandet var på våren da, så har hatt 3 uker i sommer.

gamle_blakken, on 10 Aug 2014 - 23:41, said:

Har vært en drittsommer, som vanlig. Har bare vært hjemme, som vanlig. Nå har man heller ikke lov å reise på ferie når man er på AAP.

Du kan reise opp til fire uker på ferie når du er på AAP. Anonymous poster hash: 3fb90...680

Det har vært to lange turer på hytta, en liten kjærlighetstur til Mora i Sverige  :lol: og i går kom ungene, søstrene mine og jeg hjem etter en uke på Mallorca. Høydepunktet blir om noen uker da, da blir det kjærestetur til Rethymnon på Kreta i en uke.  :wub:

Har også vært på massevis av kortere badeturer både hjemme hos kjæresten og på hytta - det kan ikke være mange tjernene i nærheten av hytta vi ikke har badet i nå! :)

Annonse

Har fartet mye, men mest i nære strøk, synes den norske sommeren er så fantastisk og så kort at man ikke kan skusle den bort ved å reise bort. Foretrekker å reise på andre tider av året.

En tur utenlands ble det imidlertid, i forbindelse med et familiemedlems jubileum.

Og må vel legge til at vi har strålende feriemuligheter i nærområdene, og således har mindre behov for å reise i sommerferien.

Har fått én lengre utenlandstur, men jobbet veldig med en større oppgave på jobb som stjal alle dager før avreise. Reiser til Korsika om ikke lenge, noen som har vært der og har noen gode tips? Tar også et par andre kortere turer utover høsten - deilig å ha ferie til gode også :)

Hvis man kan si at sommeren ikke er over før nå, så har jeg vel reist mye, siden jeg i tillegg til to greske øyer også har vært i Nord- og Sør-Trøndelag (ref tråden To Hell and back (som jeg må si fikk en fabelaktig oppslutning  -_- )).

Endret av Bella Dotte

Har fått én lengre utenlandstur, men jobbet veldig med en større oppgave på jobb som stjal alle dager før avreise. Reiser til Korsika om ikke lenge, noen som har vært der og har noen gode tips? Tar også et par andre kortere turer utover høsten - deilig å ha ferie til gode også :)

Ikke annet enn jeg har hørt veldig mye skryt derfra! God mat/drikke og strender kombinert med fjell. Har vært på Sardinia, hvor vannet er helt nydelig. Vi hadde lyst til å dra dit i år.

Endret av cilie

Har leid hus på Corsica et par ganger og der er det nydelig. Synes kanskje aller fineste området er rundt Calvi, utrolig vakre strender og en ser snø på toppene fra stranden! Bonafacio er jo et must, men vær forberedt på horder med turister. Eller kanskje ikke så mye utenom høysesong.

Har veldig lyst til å gå litt i fjellet på Corsica, men da må barna bli litt større først (hadde jo taklet det nå, men neppe med et stort smil), eller vi tar en voksentur en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...