tjohei1 Skrevet 16. august 2014 Skrevet 16. august 2014 Noen som bruker Aurorix her? Er du fornøyd? Misfornøyd med den? 0 Siter
usikker Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg skal be om resept på den ved neste møte med psykiateren min! Kan komme tilbake med mine erfaringer da! Håper jeg kan bytte over fra Sarotex til Aurorix uten opphold, og uten de værste bivikningene! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg nevnte denne medisinen en gang for behandleren min og svaret var at ingen flinke leger gir aurorix. Nå synes jeg ikke denne behandleren var så flink heller. Har vært mye skryt om aurorix her inne. Anonymous poster hash: b8243...4b3 0 Siter
usikker Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg fikk ikke... Fikk bare Quetiapin. Han mente jeg måtte ta denne først, for å bli litt roliger, før vi gikk videre med medisin-justeringer.. Jeg vil ikke ha remeron! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.