Gå til innhold

Hvor hyppig bør en møte psykolog etc ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Virket som hun ikke hadde vist frem mitt skriv til leder( vedk) som ga meg henne..ba derfor en sekretær ta det i vedk hylle. Hun lagt det resepsjon så jeg kunne hente det!!! Vil at de skal vite mitt syn på behandling/ analytisk vurdering av denne pur unge damen. Prøvde først å få tak i henne for å spørre om det var vist til noen slik jeg ba om .. Da satt hun i veiledning ( selvsagt) . Kjenner meg passe tverr men føler meg lyst i band!!!!!!

Er dette heller ikke svart-hvitt eller enten-eller tenkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    13

  • frosken

    10

  • Kayia

    9

  • XbellaX

    5

Mest aktive i denne tråden

hvordan?

Du føler deg lyst i bann til tross for at du har fått et svært anstendig tilbud fra dps om enten fortsette hos samme behandler, skifte behandler eller skifte dps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg lyst i bann til tross for at du har fått et svært anstendig tilbud fra dps om enten fortsette hos samme behandler, skifte behandler eller skifte dps.

tilbudet er anstendig nok. Men jeg må være sikker på at det kommer frem hvordan jeg føler meg destruert ( skriver ikke det) av min nåværende psykolog. Tipper hun ikke har visst det til leder, Evt kun en veileder på hennes side:((( jeg er redd og dette er er uttrykk for det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket som hun ikke hadde vist frem mitt skriv til leder( vedk) som ga meg henne..ba derfor en sekretær ta det i vedk hylle. Hun lagt det resepsjon så jeg kunne hente det!!! Vil at de skal vite mitt syn på behandling/ analytisk vurdering av denne pur unge damen

Tror sannsynligheten er stor for at ditt skriv og innholdet i dette ikke vil ha den effekten du ønsker, men tvert i mot (trolig med rette) framstå som belegg for DPS' vurderinger mht din problematikk. Det er du som er ute og kjører, ikke psykologen din.

Anonymous poster hash: 3b883...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det? Vil påpeke at du ikke vet hvordan min mistillitserklæring kommer til kontret uttrykk, du vet heller ikke hvem jeg er el psykolog..Jeg bruker visst mitt anonyme dekknavn til å få ut innestengt aggresjon & sinne her- jeg finner det inadekvat å vise i virkeligheten.. Tro hva du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener det? Vil påpeke at du ikke vet hvordan min mistillitserklæring kommer til kontret uttrykk, du vet heller ikke hvem jeg er el psykolog..Jeg bruker visst mitt anonyme dekknavn til å få ut innestengt aggresjon & sinne her- jeg finner det inadekvat å vise i virkeligheten.. Tro hva du vil

Du viser hvordan du tenker her inne, og mange av våre kommentarer går direkte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det? Vil påpeke at du ikke vet hvordan min mistillitserklæring kommer til kontret uttrykk, du vet heller ikke hvem jeg er el psykolog..Jeg bruker visst mitt anonyme dekknavn til å få ut innestengt aggresjon & sinne her- jeg finner det inadekvat å vise i virkeligheten.. Tro hva du vil

Ja, det mener jeg. Og nei, jeg kjenner hverken deg eller din psykolog. Det er dog rimelig enkelt som utenforstående å se ditt drama i et litt større perspektiv, selv i den begrensede "virkeligheten" dette forumet utgjør. Skulle ønske du så det selv, det er trist å være vitne til krigen du fører mot deg selv.

Anonymous poster hash: 3b883...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser hvordan du tenker her inne, og mange av våre kommentarer går direkte på det.

hvis du/ dere mener jeg underbygger eupf med dette så kos dere med det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det mener jeg. Og nei, jeg kjenner hverken deg eller din psykolog. Det er dog rimelig enkelt som utenforstående å se ditt drama i et litt større perspektiv, selv i den begrensede "virkeligheten" dette forumet utgjør. Skulle ønske du så det selv, det er trist å være vitne til krigen du fører mot deg selv.

Anonymous poster hash: 3b883...7d2

lurer på om krigen får noen ende, mistet troa:(((
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du/ dere mener jeg underbygger eupf med dette så kos dere med det!

Jeg har sagt til deg mange ganger at jeg ikke har noen formening om hvorvidt du oppfyller diagnosekriteriene for en personlighetsforstyrrelse eller ikke. Jeg har kun gitt deg tilbakemelding på det du selv formidler her på dol og måten du gjør det på.

 

Du har selv fremhevet din analytiske styrke. Jeg kunne ønske at du forsøkte å anvende den og lese gjennom en del av de trådene du har startet og tilbakemeldingene du har fått i disse. Kanskje kan du da få litt oversikt over det noen av oss reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke det da siden alle mener motsatt av meg:;((((( sikkert et null som er null verdt!!!!! Takk for at du bidrar til å gi meg nye sannheter om meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke det da siden alle mener motsatt av meg:;((((( sikkert et null som er null verdt!!!!! Takk for at du bidrar til å gi meg nye sannheter om meg selv

 

Noe jeg synes er litt rart er at du har en litt særegen måte å formulere deg på:

 

Du bruker for eksempel svært mange utropstegn, f.eks. !!!!!!

Du lager emotikon (smilefjes, sure fjes) på en overdreven måte, f.eks. :(((((

Du bruker unødvendige hermetegn på helt vanlige ord og uttrykk: Jeg må hjem og legge meg i "fosterstilling", kjenner meg "på tuppa" osv.

Du bruker ofte en blanding av utropstegn og spørsmålstegn: ?!

Duk bruker svært mange forkortelser i ord du ikke trenger å forkorte.

 

Jeg kan nevne mer. Jeg tenker en del av dette for det første gjør at du virker litt barnslig, litt som en tenåring som skriver. (Mine tenåringer skrev slik til de begynte å studere). Det virker også som om du hele tiden vil rope til oss, det holder liksom ikke med ett utropstegn, du må ha fem, osv. Dette gjør at jeg tror du blir tatt for å være litt mindre seriøs enn du egentlig er.

 

Anonymous poster hash: 9021f...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar over elendig språk osv - orker ikke noe annet og har brukt dr online som et utblåsningssted for innestengt Gruff . Vet det driver meg lenger ned men jeg kjenner dragning mot stupet uansett så det betyr ikke mye . Du må bare le og håne meg alt du orker - jeg skal prøve å slutte bry meg. Skal prøve å blu apatisk ! Skal støtte meg med noe cipralex siden disse forsterket min likegyldighet godt. Ble fritatt fra å føle så sterkt om alt, ikke minst egen elendighet. Det var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over elendig språk osv - orker ikke noe annet og har brukt dr online som et utblåsningssted for innestengt Gruff . Vet det driver meg lenger ned men jeg kjenner dragning mot stupet uansett så det betyr ikke mye . Du må bare le og håne meg alt du orker - jeg skal prøve å slutte bry meg. Skal prøve å blu apatisk ! Skal støtte meg med noe cipralex siden disse forsterket min likegyldighet godt. Ble fritatt fra å føle så sterkt om alt, ikke minst egen elendighet. Det var godt.

På hvilket grunnlag tillegger du oss at vi ler av deg og håner deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over elendig språk osv - orker ikke noe annet og har brukt dr online som et utblåsningssted for innestengt Gruff . Vet det driver meg lenger ned men jeg kjenner dragning mot stupet uansett så det betyr ikke mye . Du må bare le og håne meg alt du orker - jeg skal prøve å slutte bry meg. Skal prøve å blu apatisk ! Skal støtte meg med noe cipralex siden disse forsterket min likegyldighet godt. Ble fritatt fra å føle så sterkt om alt, ikke minst egen elendighet. Det var godt.

Du har et valg opp i dette; du kan velge å legge deg ned som et trassig barn og skrike over verdens "urettferdighet", eller du kan bruke fornuften din til å finne ut hva som faktisk fungerer for at du skal komme deg videre. Det siste inkebærer ofte å svelge kameler. Det første enda verre - for det kan gjøre livet ditt virkelig kjipt i lengden.

Første spørsmål; hva er mest hensiktsmessig for å få et best mulig liv?

Svaret er at det iallefall ikke blir å velge samme taktikk som barnet.

Noen ganger må man stramme seg opp og bruke sin analytiske evne for å komme seg videre. Tårer, sinne og trass er bare egnet for å få ut det vonde - der og da. Men det er ikke hensiktsmessig i lengden!

Det heter å bli voksen.

Hilsen ei med eupf som måtte svelge kameler, i motsatt fall gått til grunne.

Anonymous poster hash: 6cf8c...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her inne håner deg, namnlaus. Jeg tror du har det vondt og jeg skulle ønske du fikk riktig medisiniering. Jeg tror et annet antidepressiva enn Cipralex kunne hjulpet deg. Selv trengte jeg litt hjelp av dette før jeg kunne nyttigjøre meg terapi. Har du fått kontakt med en psykiater? Jeg tror det vil være bra for deg, men er usikker på om du har skrevet at du har fått slik hjelp eller ei.

 

Jeg sender deg en god klem. 



Anonymous poster hash: 9021f...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket grunnlag tillegger du oss at vi ler av deg og håner deg?

cjeg mottar massiv kritikk for det meste av mine primitive " hyl" og pip - les : min psykiske smerte, som kjennes uutholdelig her inne. Alle vil hakke mine verdier og det jeg søker å stå for, min verdighet, i fillebiter. Min skyld og min dårlige adferd og jeg skal ta i mot uten protest.. Hvor mange år har jeg ikke gjort dette , lidd i stillhet, svelget kameler , kjent mismot og fortvilelse , når jeg kanaliserer den blir det visst et vulkanutbrudd som ikke tåles. Som hetses og omskapes til et menneske som ikke oppfører seg, utagerer ( hæ? Jeg?) og som nyter en offerrolle. Jeg nyter ingen ting og hater meg selv - ingen behøver å fortelle meg at ting ikke er som de skal , vet det selv. Opplevd utfrysning før og det har satt seg, nå gjenoppleves det , men det skjer ikke bare i en relasjon , men på alle fronter . Barna mine setter heller ikke pris på meg lenger, mine spede forsøk på å være der omskapes kun til utbrudd om alt jeg ikke gjør. Stakkars dem, sier sitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her inne håner deg, namnlaus. Jeg tror du har det vondt og jeg skulle ønske du fikk riktig medisiniering. Jeg tror et annet antidepressiva enn Cipralex kunne hjulpet deg. Selv trengte jeg litt hjelp av dette før jeg kunne nyttigjøre meg terapi. Har du fått kontakt med en psykiater? Jeg tror det vil være bra for deg, men er usikker på om du har skrevet at du har fått slik hjelp eller ei.

Jeg sender deg en god klem.

Anonymous poster hash: 9021f...10d

Jeg har sagt jeg ikke vet og tørr, da har jeg gjort et valg - og ingen forandring skjer. De synes sikkert at jeg bare kan gå opp i røyk sakte men sikkert- Samfunnet trenger meg ikke og da er det vel ingen vits i å bruke potensielt kompetente folk på meg . Endret av En namnlaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå Bør jeg sikkert hives ut fra dr online med alt mitt usensurerte gørr. Gjør det!!! Så kan alle andre flott mennesker heller bruke spalteplassen

Jeg tror ikke en utkastelse ville hjelpe, så jeg for min del skulle heller ønske at admin på dol låste alle trådene dine med en gang du begynner å utagere (og det gjør du i omtrent alle). Jeg tror ikke at noens svar her inne hjelper deg det spøtt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...