Gå til innhold

Hvor mye har du på brukskonto?


Louis Cyphre

Anbefalte innlegg

 

Jeg gir fullstendig blaffen i din og din manns økonomi, men når du tråkker på andre fordi de er NT så er det noe helt annet.  Hva gjør du hvis du møter en rullestolbruker?  Dytter dem vekk fordi de passer ikke inn i mønstret ditt?  DET GÅR IKKE I DAGENS SAMFUNN LILLE VENN.

 

Når du er så tøff i kjeften bør du også ha baller til å poste under fullt nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • slabbedask

    30

  • AnonymBruker

    27

  • Madelenemie

    23

  • Nicklusheletida

    14

 

Jeg gir fullstendig blaffen i din og din manns økonomi, men når du tråkker på andre fordi de er NT så er det noe helt annet.  Hva gjør du hvis du møter en rullestolbruker?  Dytter dem vekk fordi de passer ikke inn i mønstret ditt?  DET GÅR IKKE I DAGENS SAMFUNN LILLE VENN.

Anonymous poster hash: 36529...979

 

8168_4_2d920b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så tøff i kjeften bør du også ha baller til å poste under fullt nick!

 

Jeg har ikke baller så den saken er grei.  Vi er alle sammen anonyme uansett.

Anonymous poster hash: 36529...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke baller så den saken er grei.  Vi er alle sammen anonyme uansett.

 

resized_success-kid-meme-generator-fuck-

Anonymous poster hash: a59c8...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Jeg gir fullstendig blaffen i din og din manns økonomi, men når du tråkker på andre fordi de er NT så er det noe helt annet.  Hva gjør du hvis du møter en rullestolbruker?  Dytter dem vekk fordi de passer ikke inn i mønstret ditt?  DET GÅR IKKE I DAGENS SAMFUNN LILLE VENN.

Anonymous poster hash: 36529...979

 

Nå må det være nok snart. Dette begynner å ligne mobbing. Jeg fikk personlig melding av M for mange dager siden. Hun var så lei seg. Hun har ikke ment å såre noen, men hun var selv såret og  sliten  akkurat da over det hun kaller NT-mennesker. Nå snakker jeg selv om M i tredjeperson, men det er i hvert fall et forsvar. Håper det ikke gjør noe M. Forsøk å sett deg bittelitt inn i alles Madelenemies utfordringer både med barna og seg selv og vis litt overbærenhet. Hun forstår at andre er såret når hun blir det fortalt og da blir hun lei seg. Er ingen vits å ta opp dette igjen og igjen.

 

Og til dere som klager på all skrivingen om Autisme. Tenk litt over at dette er hennes måte å være sosial på. Vi uten autisme har også andre måter å være sosiale på og vi kan selv velge hva vi skal lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det være nok snart. Dette begynner å ligne mobbing. Jeg fikk personlig melding av M for mange dager siden. Hun var så lei seg. Hun har ikke ment å såre noen, men hun var selv såret og  sliten  akkurat da over det hun kaller NT-mennesker. Nå snakker jeg selv om M i tredjeperson, men det er i hvert fall et forsvar. Håper det ikke gjør noe M. Forsøk å sett deg bittelitt inn i alles Madelenemies utfordringer både med barna og seg selv og vis litt overbærenhet. Hun forstår at andre er såret når hun blir det fortalt og da blir hun lei seg. Er ingen vits å ta opp dette igjen og igjen.

 

Og til dere som klager på all skrivingen om Autisme. Tenk litt over at dette er hennes måte å være sosial på. Vi uten autisme har også andre måter å være sosiale på og vi kan selv velge hva vi skal lese. 

 

Ja det er nok snart.  Mobbing har foregått på dol fra tidenes morgen.  Når dolere prøver å klappe en eller annen diffus person ut i periferien som ligner på en fiktiv person som Saga i Broen så er det mer enn nok.  Jeg gir fullstendig blaffen i personlige meldinger fra en til annen.  M  har mobbet meg sammen med flere og FÅTT LOV TIL DET.  Vi kan ha forskjellige diagnoser som er forskjellig rangert FRU PERFEKT som tydeligvis mener at du alltid skriver det som er passende.

Anonymous poster hash: 36529...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

 

Ja det er nok snart.  Mobbing har foregått på dol fra tidenes morgen.  Når dolere prøver å klappe en eller annen diffus person ut i periferien som ligner på en fiktiv person som Saga i Broen så er det mer enn nok.  Jeg gir fullstendig blaffen i personlige meldinger fra en til annen.  M  har mobbet meg sammen med flere og FÅTT LOV TIL DET.  Vi kan ha forskjellige diagnoser som er forskjellig rangert FRU PERFEKT som tydeligvis mener at du alltid skriver det som er passende.

Anonymous poster hash: 36529...979

 

Budskapet er forstått. Du er lei deg og såret. Det er tydelig og det er trist. Håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskapet er forstått. Du er lei deg og såret. Det er tydelig og det er trist. Håper det går over snart.

 

Ja jeg er lei meg og såret fordi noen får ture frem som de vil.  Jeg tror ikke snille piker forstår slikt.  De degger bare rundt de som er synlige stakkarer.  Tenk deg om.

Anonymous poster hash: 36529...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er nok snart.  Mobbing har foregått på dol fra tidenes morgen.  Når dolere prøver å klappe en eller annen diffus person ut i periferien som ligner på en fiktiv person som Saga i Broen så er det mer enn nok.  Jeg gir fullstendig blaffen i personlige meldinger fra en til annen.  M  har mobbet meg sammen med flere

 

Har aldri sett at M har mobbet noen. Kan du være så vennlig å hoste oppe en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett at M har mobbet noen. Kan du være så vennlig å hoste oppe en link?

Madelenemie har mobbet AB...979 i RL. Husk at mange vet hvem M er. Blandt annet ble en rollestolbruker og hennes sønn nektet av M å delta på et skolearrangement fordi hun ikke ville ha inn rollestoler. Ikke rart at AB...979 er bitter. Tenk på hva dette gjorde med sønnen hennes.

Anonymous poster hash: 42a23...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Velger å stenge denne tråden, det kommer ikke noe konstruktivt ut av å fortsette diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...