Gå til innhold

Kjære lege, se på dette!


Gjest Chilli

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig forum!

Jeg har fått en kul ved rumpesprekken som sitter ca. 5 cm bakom analåpningen. Den er forferdelig vond, klarer nesten ikke å sitte og ligge på ryggen. Jeg innbiller meg at det kan ha noe med at jeg har en veldig treg avføring. Det kan gå dager uten at jeg er på do og skiter. Jeg har hatt det en gang før, og det var når jeg var to uker i syden i vår. Også da fikk jeg forstoppelse og disse plagene. Noen ganger kan jeg kjenne antydninger til kulen, men da går det over når jeg masserer den litt. Men altså ikke denne gangen. Kan du si meg hva dette kan være? Mange tanker farer inne i meg, innbiller meg at det kan være kreft osv. Jeg har legetime torsdag 20/12, for jeg har blitt gravid, så jeg kan spørre legen om dette da også. Men fint å få et lite hint om hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Forumet er ikke helt for dette, men det du har, er antagelig en hemorrhoide. Oftest er ikke de smertefulle, men de kan gi voldsomme smerter dersom blodet levrer seg i dem (trombose). Det er ikke farlig, men det er viktig at du blir undersøkt og blir behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er ikke helt for dette, men det du har, er antagelig en hemorrhoide. Oftest er ikke de smertefulle, men de kan gi voldsomme smerter dersom blodet levrer seg i dem (trombose). Det er ikke farlig, men det er viktig at du blir undersøkt og blir behandlet.

Jeg har funnet ut hva det var! Det ble så ille at jeg dro på legevakta, og der fant de ut at det var en byll (abcess?). Så de tømte den, og nå er jeg helt fin igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...