Gjest Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei. Jeg begynner med å informere om mitt daglige kosthold. Frokost kl 06.00: 2 havreknekkebrød med norwegia og paprika Etter 3 timer: 1 1/2 ss musli og litt blåbærbiola Etter 3 timer: 2 havreknekkebrød med egg eller kjøttpålegg, agurk og tomat Etter 3 timer: 1 havreknekkebrød med norwegia, egg eller kjøttpålegg, agurk, tomat eller paprika Etter 3 timer: Middag ( normal posjon ) Jeg begynte i uke 2, og har gått ned totalt 6 kg. De to siste ukene har jeg plutselig gått opp 900 gr, gjør jeg noe galt eller er dette normalt? Har som du skjønner ut fra antal uker jeg har holdt på aldri gått ned mye av gangen, men det har ihvertfall gått nedover. Jeg jobber som kokk og har lite tid til trening på fritiden, men er i aktivitet på jobben hele dagen. Når jeg smaker til maten jeg lager så spytter jeg den alltid ut igjen. Det har jeg gjort siden jeg tok utdannelsen i 1992. Jeg er 174 cm høy og veier nå 73,8 kg. Har ikke som mål å bli kjempe tynn, men kunne godt tenke meg å komme ned på 70 kg å holde meg der. Håper du har noen gode råd. På forhånd takk! Mvh Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400523-vektnedgang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.