Gå til innhold

Smerter i foten - bekymret

Anbefalte innlegg

Jente på 33 år. Jeg må bare spørre her, kanskje noen har erfaring eller har opplevd det sammen..

I vår falt jeg på det høyre kneet mitt. Det gjorde veldig vondt og jeg hadde verk i kneet ca. en uke. Så forsvant det helt.

I sommer for en og en halv mnd siden, fikk jeg veldig vondt bak kneet, i knehasen, det gjorde vondt når jeg gikk og strammet. Jeg gikk til legen som mente at det kunne være en bakers cyste. Jeg fikk smertestillende/betennelsesdempende og skulle ta det med ro. Det kunne ta tid sa han. Han kunne ikke si om dette hadde med fallet i vår og gjøre.

Det ble bare verre og i en måned gikk jeg med dette før jeg gikk til lege igjen. Når jeg hadde foten i ro kjente jeg ikke smerte, når jeg belastet foten og gikk på den gjorde det vondt og jeg fikk smerter etterpå.

Legen har nå henvist meg til MR. Nå har jeg også av og til verk i kneet, vondt i knehasen, og det er det samme med gåingen. De siste dagene har jeg hatt vondt i senen til venstre under kneet. De verker og svir. Ikke voldsomme smerter, men jeg kjenner det..

Nå i kveld har jeg en murrende/vibrerende følelse i høyre fot, fot, ikke ben. Og jeg blir så bekymret. Hva i all verden kan dette være? Jeg har ikke trent mye.

Noen som kan vite? Jeg er så lei av å gå med dette nå :-( 

Anonymous poster hash: 9c6e1...783
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400587-smerter-i-foten-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...