Gå til innhold

vil bare si


Susi18

Anbefalte innlegg

at takket være all positiv støtte og positive tilbake meldniger fra alle de unike menneskene som finnes på dette forumet har jeg bestemt meg for å prøve (kan ikke love at jeg greier, men prøver) å åpne meg litt mer for andre. Har forstått at det finnes mennesker som ikke bare er ute etter å såre. Skal begynne med å prate mer om livserfaringene mine med terapauten også får jeg se hva som skjer etter det.Men der jo jo et skritt i riktig retning.

Kan ikke love at jeg tør å gjøre det, med det skader jo ikke å prøve.

Så tusen takk for at dere har støttet meg så mye som dere har gjort, jeg har oppdaget sider ved meg selv jeg ikke visste jeg hadde. Blant annet mot til å stå på egne bein.

Klemmer alle som vil ha en klem

Susi18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott Susi18!! Det er noe av det beste jeg har hørt på lenge!! Jeg er helt sikker på at det er riktig vei å gå, og jeg synes du er meget modig. Og kanskje vil du, som jeg, få venner du aldri i verden ville vært foruten, nettopp fordi du tør å åpne deg og betro deg. Ekte venner. Venner som du kan stole på i tykt og tynt.

Ønsker deg lykke til!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Susi18!! Det er noe av det beste jeg har hørt på lenge!! Jeg er helt sikker på at det er riktig vei å gå, og jeg synes du er meget modig. Og kanskje vil du, som jeg, få venner du aldri i verden ville vært foruten, nettopp fordi du tør å åpne deg og betro deg. Ekte venner. Venner som du kan stole på i tykt og tynt.

Ønsker deg lykke til!

Varm klem fra Grete :-)

Det er det jeg håper på.

Vil også si at du har vært til stor hjelp for meg og sikkert mange andre også med dette forumet.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susi,

Tro det eller ei..men jeg har faktisk stor tro på at det finnes mange flere som ikke er ute etter å såre enn omvendt. Men når man blir utsatt for noe vondt så mister man tilitt og det å stole på mot våre medmennesker. Det er veldig synd, for jeg tror på at de som er rundt oss er glade i oss for den personen vi er og vil gjerne støtte og hjelpe oss. Men da må vi også gi både oss selv og de en sjanse til litt innsikt og forståelse. Godt å høre at du vil prøve, du har jo ingenting å tape på det - og terapeuten din vil også kunne hjelpe deg mere når hun/han vet hva det dreier seg om.

So you go Girl:) klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...