Gå til innhold

depresjon

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei, Jeg er en 19 år gammel jente, jeg tror jeg er deprimert. Humøret mitt svinger. Jeg kan stå opp helt uten energi, føle meg nedstemt og orker rett og slett ingenting. I tillegg har jeg mye vondt i hodet og noen ganger kvalm. I tillegg så går humøret mitt utover flere ting, jeg blir lett irritert og smiler lite for tiden.

Jeg er en treningsglad jente, men noen ganger er energinivået helt ned på bånd så jeg ikke orker det engang. Det er kjipt å være sånn som jeg er nå, jeg i tillegg sløv så jeg utsetter ting fordi jeg ikke orker eller føler jeg ikke har tid når jeg ikke engang gjør noe som helst for tiden. Det er slitsomt, alt føles slitsomt.

Idag er et fint eksempel på humørsvingninger. Jeg fikk jeg til en god økt, orka å vaske rommet mitt og gå en lang tur med hunden. Da var jeg i godt humør, men nå er jeg nedstemt, vondt i hodet og føler jeg ikke orker å gjøre noe som helst resten av dagen. Er dette normalt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...