Gå til innhold

HEI!!!!!!!!


djevel

Anbefalte innlegg

Hei så kjempe masse alle sammen!

Hvordan er det med dere?

Har hørt at Taraz har skrevet at jeg er innlagt. Fint at dere har fått vite det.

Har LITEN mulighet til internett,og vil derfor ikke begynne og fortelle dere hvordan den siste mnd har vært i detaljer.

Men alt skar seg for litt over 3 uker siden, prøvde å ta mitt eget liv,men havnet på sykehuset og ble henvist hit. Har det langt ifra bra,men de sier at det gpår rett vei.

Jeg lever da,selv om hver dag er en utfordring og hver kveld er et mareritt og hver natt et helvete,de passer da godt på meg. Savner vennan mine hjemme, litt ordentlig mat og slik.

Lover at jeg skal skrive masse når jeg er bedre igjen.

Kjempe gla i dere alle,savner dere masse.

Takk for at dere er her for meg,dere er en god støtte for meg.

Og til deg Grete, ta vare på alle her inne, du gjør en god jobb.

Sier tusen takk for den gode klemmen du sendte,sender en tilbake med et ønske om en virkelig hud mot hud klem en dag:-)

Ta vare på dere selv.

Stor klem fre djevelen deres!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, lille djevelen vår, der er du jo!!

Så herlig å se deg igjen her inne!! Og så godt å høre at du er et sted der du kan få hjelp.

Ting tar tid, som det så irriterende floskelaktig heter, og vonde ting tar UTROLIG lang tid. Prøv å se fremover - tenk så fint det blir når du har jobbet deg gjennom dette og kommer hjem til vennene dine med ny livserfaring.

Tenker ofte på deg, bare så du vett det!

Og en klem i RL blir det en vakker dag, bare vent og se du!

*Legger armene rundt deg og gir deg en kjempegod klem*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei djevelen våres,

Sukk...men jeg synes det var godt å høre at du ble tatt i forvaring jeg...selv om du seff er uenig i det sånn utad, men sånn helt innerst så kanskje du synes det er litt greit også. Du skal langt i fra ha det bra på sykehuset i første omgang, det er jo derfor du er der lille venn. Og når de sier at det går rett på vei, så er det noe de ser som ikke du ser riktig ennå. Godt å høre at du blir passet på, så slipper du å bruke masse energi å gjøre det selv...på feil måte. Du skal se at det går bra, og gjør deg selv en tjeneste nå...vær ærlig, slipp den "tøffe og går så bra så masken" og prøv å bli trygg på de som er rundt deg. Og selvsagt gleder vi oss til du skal skrive masse til oss igjen når du er bedre - eller når du sniker deg innom dann og vann med et innlegg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemp videre djevel - vi har stadig en tidsubestemt avtale om å dele en øl en dag; kan kanskje ta det når jeg skal besøke familien min i Kragerø en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...