AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Jeg lurer på om noen har erfaring med å bruke tolvon når en har en psykoselidelse? Har lest litt om de forskjellige antidepressiva og synes at tolvon kan være en ok medisin å bruke mot depresjon. Men behandler er ikke enig, han mener sjansen for flere psykose symptomer vil øke. Så da vet jeg ikke helt hva jeg skal velge i stedet. Noen som har gode erfaringer med en medisin? Lite bivirkninger, som f.e.s. vektøkning er å foretrekke:)Anonymous poster hash: 8dd21...69a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Jeg støtter ikke din behandlers syn. Jeg har med hell brukt Tolvon på mange med psykoselidelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Takk for svaret:) da skal jeg høre med behandler en gang til.Anonymous poster hash: 8dd21...69a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.