Gå til innhold

Det begynner å gå på "psyken" løs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli en stund siden dette, men jeg har for en stund siden vist tegn overfor en kollega at jeg hadde et godt øye til henne...

Hun ga beskjed ved en anledning at vi ikke er noe annet kollegaer.

Alikevel ut i fra hennes væremåte overfor meg, har jeg forstått at hun har likt meg godt, men det har ikke blitt noe mer da jeg er i et forhold.

For noen dager siden observerte jeg at hun kjørte forbi huset der jeg bor...

Hun vet hvor jeg bor, og hva kan årsaken være til at hun legger veien forbi?

Kan hun ha vært på besøk i nabolaget?

Ikke tenkt i farten at dette er gaten jeg bor?

Eller kan det være at hun er alikevel er "nysjerrig" på meg?

Skrevet

Jeg tror hun har vært på besøk i nabolaget og ikke tenkt i farten at du bor i den gaten. Noen er veldig flinke til å tolke alle slags væremåter som flørting, interesse osv. der det ikke eksisterer. Glem henne, ihvertfall til hun gir beskjed (ingen synsing nei) om at hun vil være fysisk med deg. Da har du antakeligvis ett nytt og større problem. :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du er i tvil, forhold deg til det hun sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...