Gå til innhold

Hva tenker du om kritikken mot denne videoen?

Anbefalte innlegg

Mange av kommentarene her er jo basert på hva man syns om "utfordrende" uttrykk (f.eks. i reklame) helt generelt sett...

Er helt uten mening jeg... syns de burde gjøre en undersøkelse blant kreftsyke (og tidligere kreftsyke) (ev. også pårørende) for å høre hva de selv mener om saken.

Fortsetter under...

• Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

59

• AnonymBruker

38

• Maglor

27

• DexterMorgan

23

Hei!

Da er vi enige i noe,

men jeg er usikker på om det fins virksom behandling mot sånne utgåtte-psykiatere som deg, utgått på dato...

Anbefaler mer sex til deprimerte osv..uten å se/forstå problemet/situasjonen til menneske.

Men selv om ingen tør skrive det til deg! så har jeg fått mye respons på at de misliker din arrogante måte å være på, bare synd for deg at NT mennesker ikke tør si/skrive det til deg!

Det er liksom liten ende for ditt flåseri, jeg forstår ikke at du ikke tar mer ansvar?

Men svaret er vel, du er ekstrovert.

Endelig noen som tør si det som det er.  :ph34r: 

Hei!

Da er vi enige i noe,

men jeg er usikker på om det fins virksom behandling mot sånne utgåtte-psykiatere som deg, utgått på dato...

Anbefaler mer sex til deprimerte osv..uten å se/forstå problemet/situasjonen til menneske.

Men selv om ingen tør skrive det til deg! så har jeg fått mye respons på at de misliker din arrogante måte å være på, bare synd for deg at NT mennesker ikke tør si/skrive det til deg!

Det er liksom liten ende for ditt flåseri, jeg forstår ikke at du ikke tar mer ansvar?

For meg er det synonymt med, ikke til å stole på.

+10

Dette har du altså en mening om? Det er ikke nødvendig med en undersøkelse blant DOL-brukerne først?

Anonymous poster hash: 9a4dd...201

Han har jo over 10 brukere selv, så ikke noe problem for han å dele ut 10 stemmer ;)

Annonse

Dette har du altså en mening om? Det er ikke nødvendig med en undersøkelse blant DOL-brukerne først?

Dette har jeg en mening om ja. Jeg har mange meninger om enkle saker. Det er når det kommer til skikkelig kompliserte saker som internasjonal politikk jeg blir undrende.

Dette har jeg en mening om ja. Jeg har mange meninger om enkle saker. Det er når det kommer til skikkelig kompliserte saker som internasjonal politikk jeg blir undrende.

OK, men denne videoen er vel ikke så skikkelig komplisert å ta stilling til?

OK, men denne videoen er vel ikke så skikkelig komplisert å ta stilling til?

Det er ingen alvorlig sak, men jeg kan med hånden på hjertet si jeg vet ikke, jeg tror kanskje det er lurest å høre på de som faktisk har kreft.

Hei!

Da er vi enige i noe,

For meg er det synonymt med, ikke til å stole på.

+100

Anonymous poster hash: 1d566...ad6

Annonse

Nei, de disse skal representere.

Hvem andre skulle de representere enn seg selv?

Forøvrig har vel videoen fått gode tilbakemeldinger fra dem de faktisk retter seg til.

Endret av Maglor

Hvem andre skulle de representere enn seg selv?

Forøvrig har vel videoen fått gode tilbakemeldinger fra dem de faktisk retter seg til.

De representerer kreftrammede. Hvis f.eks. jeg var deprimert så hadde det vært lumpent av meg å skrive innlegg i media om at depresjon gjør deg kåt.

Men det er jo bra! Da er jeg fornøyd.

Jeg tror faktisk du kunne blitt en god nonne :D

(siden du sier du ikke har valgt den veien)

Hei!

Kan nok ikke det:-) for å bli prest nonne, humanetiker,etc...må man kunne lyve så man blir grønn,

det kan ikke jeg,

jeg spyr før det.

Anonymous poster hash: 66e07...92e

Mange av kommentarene her er jo basert på hva man syns om "utfordrende" uttrykk (f.eks. i reklame) helt generelt sett...

Er helt uten mening jeg... syns de burde gjøre en undersøkelse blant kreftsyke (og tidligere kreftsyke) (ev. også pårørende) for å høre hva de selv mener om saken.

Selv om et flertall av kreftsyke ikke orker å være sexy betyr ikke det at man skal gjøre det forbudt for et mindretall å lage en slik video.

Hei!

Kan nok ikke det:-) for å bli prest nonne, humanetiker,etc...må man kunne lyve så man blir grønn,

det kan ikke jeg,

jeg spyr før det.

Anonymous poster hash: 66e07...92e

Du kan i det minste tale i tunger (eller close enough), fortelle hvor grenser går(!) og kommentere på andres manglende intellekt. Foruten tydeligvis å poste under mer enn en bruker. En god begynnelse vil jeg si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...