Gå til innhold

Hva tenker du om kritikken mot denne videoen?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg tenker at den viser at mennesker er tiltrekkende enten de har hatt kreft eller ikke. Og at oppegående mennesker ikke bryr seg om skader eller lyter når man snakker om hva som er tiltrekkende eller ikke.

Sånn tenkte jeg også.

Fortsetter under...

• Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

59

• AnonymBruker

38

• Maglor

27

• DexterMorgan

23

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/lektor-klager-kreftvideo-inn-for-forbrukerombudet/a/23295046/

Videoen er meldt til Forbrukerombudet for kjønnsdiskriminerende reklame. Jeg synes ikke videoen er spesielt god, men er allikevel overrasket over kritikken fra Børrensen.

Jeg synes videoen har et fint og viktig budskap, men på helt feil måte. Å spille så åpenbart på sex og nakenhet blir bare kleint (for å bruke et trekantuttrykk).

En dame er ikke verd mer en hvordan hun oppfører seg i senga, det er noe alle vet, og kanskje på tide å få frem i lyset.

Verdisynet ditt stemmer med Madelenemies påstand om at (NT-)menn lar sitt nederste hode styre livet... 

Annonse

Verdisynet ditt stemmer med Madelenemies påstand om at (NT-)menn lar sitt nederste hode styre livet... 

Ohyeah :D

- Kvinner som er fri, tøffe, seksuelt selvsikre og lar seg behandle som kvinne oppi det hele, gir best sex. Fellesnevner for disse er at de utenom sengen er:

tøffe, fri, selvsikre og lar seg behandle som kvinne.

Av disse er noen

Smarte, humoristiske, kvikke.

på laget over  har du utseende, som betyr nada.

Så i min erfaring, er du bra sengepartner så er alle lagene over på plass . Hvis man ser 'nedover' så er det mange som kan falle fra. For eksempel på pen. Og noen kan vare smarte. Noen kan til og med noen være tøffe og fri, men likevel mangle all-in spiriten til dyneleken.

Det samme gjelder selfølgelig menn. Livet er for kort til å forholde seg til middelmådigheten når man tilhører eliten, hvorfor ikke velge et menneske som er komplett på alle nivå ?

gay? m30oslo her. 22cm.

Haha :D

Men spøk til mere spøk, rett etter å ha skrevet her, gikk jeg på dagbladet, og klikket på en lingk om vaginal masasje (via se og hør eller noe).. og skumleser.. og HVA ser jeg ??

http://www.kk.no/livsstil/ville-du-latt-deg-massere-%C2%ABder-nede%C2%BB-28459

"Og så demrer det for meg at jeg også må legge mine kort på bordet, hvor i livet er jeg? Hva ønsker jeg å få ut av massasjen? «Eh … man kunne jo alltids ha vært et par hakk friere i senga?», sier jeg litt prøvende, mens jeg hører mitt indre klamhetsbarometer sprenges."

Det styrker bare mitt utsagn. Jenter vil være fri i senga, fri til å være seg selv, fri til å gjøre som de vil, og fri til å gjøre det uten fordommer. Case closed.

Endret av adhemar

Haha :D

Men spøk til mere spøk, rett etter å ha skrevet her, gikk jeg på dagbladet, og klikket på en lingk om vaginal masasje (via se og hør eller noe).. og skumleser.. og HVA ser jeg ??

http://www.kk.no/livsstil/ville-du-latt-deg-massere-%C2%ABder-nede%C2%BB-28459

"Og så demrer det for meg at jeg også må legge mine kort på bordet, hvor i livet er jeg? Hva ønsker jeg å få ut av massasjen? «Eh … man kunne jo alltids ha vært et par hakk friere i senga?», sier jeg litt prøvende, mens jeg hører mitt indre klamhetsbarometer sprenges."

Det styrker bare mitt utsagn. Jenter vil være fri i senga, fri til å være seg selv, fri til å gjøre som de vil, og fri til å gjøre det uten fordommer. Case closed.

LoL. Er ikke dette betaling for sex? Hvor er kvinneforkjemperne nå? Kanskje ikke så ille når de er mottakere av ytelsene

LoL. Er ikke dette betaling for sex? Hvor er kvinneforkjemperne nå? Kanskje ikke så ille når de er mottakere av ytelsene

Tantrial massage. Det står i artikkelen at det ikke er sex.

Ser ut som det finnes et smutthull haha. 'tantial massagestudio. Ikke sex, kun massering av intimsoner'

Annonse

Tantrial massage. Det står i artikkelen at det ikke er sex.

Ser ut som det finnes et smutthull haha. 'tantial massagestudio. Ikke sex, kun massering av intimsoner'

Neste gang jeg kjøper sex skal jeg si at jeg ønsker "massage av penisen". kommer politiet så anmelder jeg dem for kjønnsdiskriminering

Neste gang jeg kjøper sex skal jeg si at jeg ønsker "massage av penisen". kommer politiet så anmelder jeg dem for kjønnsdiskriminering

Ja det skal jeg gjøre neste gang jeg kjøper sex og.

Men alternativ medisin da, den er ikke underlagt idiotiske krav om dokumentasjon... kan ikke noen oppdage at sex hjelper mot f.eks. traumer fra alien abduction? Er det egentlig ulovlig?

Sexterapi.. Jeg tror de allerede har prøvd det. Systemet er nok dog såpas rigid at det knapt hadde blitt nevnt som en morsomhet i avisen, og du hadde blitt dømt. Men det setter faktisk et alvorlig spørsmålstegn, det er lov å ta betalt for å snakke med døde folk, men ikke lov å selge for eksempel, blowjob som skal 'trekke ut onde følelser og energier'. Det er i det hele lite gjennomtenkt, full av hull og inkonsistens :)

Videoen hadde hatt et budskap,hadde alle disse kvinnene (og ene mannen) vært av forskjellig kroppsform,med arr på seg.......bortsett fra det synes jeg,at videoen suger.

hehe. heehehe hehehe.. hehe

du sa suge

eheheh hehehhe

(sorry ;), tar litt av nå )

Men det setter faktisk et alvorlig spørsmålstegn, det er lov å ta betalt for å snakke med døde folk, men ikke lov å selge for eksempel, blowjob som skal 'trekke ut onde følelser og energier'. Det er i det hele lite gjennomtenkt, full av hull og inkonsistens :)

+100

Er nok mer effektivt med sexterapi enn spritisme.

Kan noen egentlig si seg uenig i dette, om terapien er noe "pasienten" selv ønsker, vel å merke?

Spiritisme -> fjernhealing

Endret av Health Freak

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...