Gå til innhold

Holde ut indre uro

Anbefalte innlegg

Skrevet
  skal skrev (På 16.9.2014 den 20.47):

Har du testet kuledyne? Det hadde stor virkning på min uro.

Kuledyna? Hvordan er den, og hvorfor kan den ha effekt?

Skrevet

Det er en dyne fyllt med plastkuler, så den er tung, og legger seg intil. Jeg vet ikke hvorfor eller hvordan den virker. Fikk teste under innleggelse og venter på svar for å prøve hjemme.

Skrevet
  skal skrev (På 16.9.2014 den 20.58):

Det er en dyne fyllt med plastkuler, så den er tung, og legger seg intil. Jeg vet ikke hvorfor eller hvordan den virker. Fikk teste under innleggelse og venter på svar for å prøve hjemme.

Men det er vel bare når du skal sove du har glede av den. Jeg har mest uro på dagtid og utover kvelden.

Håper du får prøve den hjemme hvis du har nytte av den. Når du skriver at den legger seg inntil deg så tenker jeg om det kanskje har samme effekt som når du pakker teppe godt fast rundt en baby.

Skrevet

Jeg brukte den også på dagtid. Små ti minutters pauser innimellom under den fikk ned uroen mye.

Skrevet
  skal skrev (På 17.9.2014 den 20.26):

Jeg brukte den også på dagtid. Små ti minutters pauser innimellom under den fikk ned uroen mye.

Hvor får du kjøpt en slik da?

Skrevet

http://amajo.org

Men jeg ville ikke kjøpt uten å prøve først. Om du har kontakt med spesialist, så kan de søke om utprøving for deg. Det virker jo ikke for alle.

Skrevet

Kanskje hjelpemiddelsentralen der du bor har til prøveutlån.

Jeg syns den var noe tung å ha over seg, men fin å ligge oppå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...