Gå til innhold

Mitt forfall

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynte å forfalle for ca tre år siden, når jeg ser på bilder som er tatt for tre år siden ser jeg sunn og frisk ut. Så ble jeg dårlig og begynte på medisiner, siden da har det bare gått nedover...eller er det sykdommen? Ville vært den jeg var for tre år siden, da sminket jeg meg og var fin på håret. Nå betyr ting liksom ikke noe lenger og jeg er overvektig, gikk opp opp da jeg tok medisiner og siden har jeg ikke klart å gå ned. Men det har vel og med viljestyrke å gjøre? Klarte jo meg ikke uten medisiner, men tenker jeg vil klare meg uten. Men i sommer var jeg psykisk syk? Ble jo bedre av risperdal, må vel tvinge meg selv til å gjøre ting som er bra for helsen. Utrolig hvor kort tid man kan forfalle på. Går det an å slanke seg når en har så stor matlyst? Virker som medisiner alltid gjør meg overvektig, men det er jo livsstilen min og, den forandrer seg når jeg tar medisiner. Skaper et mønster det er vanskelig å bryte, men når jeg var innlagt gikk jeg ned. Var mer strukturet der enn her hjemme på en måte, skulle vært innlagt et halvt år. Da hadde jeg blitt tynn da. Men jeg har vært som dette før for mange år siden, tok medisiner da og. Medisinene skaper en "Jeg gir faen holdning" hos meg. Flere som har det sånn?

Endret av stjernestøv
Skrevet

Jævla sykdom som alltid må komme å ødelegge sånn at jeg må ta medisiner, er så dritt lei av det der! :(

Skrevet

Jævla sykdom som alltid må komme å ødelegge sånn at jeg må ta medisiner, er så dritt lei av det der! :(

Du må spise mindre og sunnere, og mosjonere. Og sminke deg og ordne håret kan du fortsatt gjøre?

Anonymous poster hash: 92cbd...a90

Skrevet

Det er ikke så viktig å være tynn. Du kan være søt og god selv om du er rund og myk å ta på.

Trening bør være lystbetont. Ikke noe du gjør fordi du hater kroppen din.

Skrevet

Du må spise mindre og sunnere, og mosjonere. Og sminke deg og ordne håret kan du fortsatt gjøre?

Det er lettere sagt enn gjort, men vil virkelig klare det. Føler meg så stygg når jeg er overvektig, ikke vits å sminke seg da. Noen passer det men det gjør ikke jeg, men har tenkt å gå til frisør snart. Kanskje jeg ser litt bedre ut da.

Skrevet

Det er ikke så viktig å være tynn. Du kan være søt og god selv om du er rund og myk å ta på.

Trening bør være lystbetont. Ikke noe du gjør fordi du hater kroppen din.

For meg er det viktig å være tynn for det passer bedre og jeg føler meg bedre, da sminker jeg meg og kler meg i klær jeg liker. Nå går jeg bare i loffe klær!

Må begynne å like å gå turer, bare gå fordi det er fint å komme seg ut. Det er tingen sikkert.

Skrevet

For meg er det viktig å være tynn for det passer bedre og jeg føler meg bedre, da sminker jeg meg og kler meg i klær jeg liker. Nå går jeg bare i loffe klær!

Må begynne å like å gå turer, bare gå fordi det er fint å komme seg ut. Det er tingen sikkert.

Friskvernsentralen er stikkordet ditt;-) Bli med på opplegg i regi av dem, inklusive opplegg rettet mot vektreduksjon. Det er ofte lettere å gjøre slike ting sammen med andre.

Skrevet

Friskvernsentralen er stikkordet ditt;-) Bli med på opplegg i regi av dem, inklusive opplegg rettet mot vektreduksjon. Det er ofte lettere å gjøre slike ting sammen med andre.

Ja målet er jo å bli med dem igjen, er bare den dørstokkmila. De begynner jo på mandag med det kostholdskurset, måtte melde seg på innen fredag.

Skrevet

Ja målet er jo å bli med dem igjen, er bare den dørstokkmila. De begynner jo på mandag med det kostholdskurset, måtte melde seg på innen fredag.

Jeg synes du skal ringe mandag morgen og spørre om du kan få være med selv om du ikke har meldt deg på. Tipper de synes det er ok, så sant de ikke har hatt for mange interesserte.

Skrevet

Fatt mot. Disse problemene med vekt, at du ikke greier å sminke deg eller trene. Disse problemene er det faktisk noe du kan gjøre noe med. Har du ikke større problemer enn det nå, så er du heldig. Du trenger ikke forfalle hvis du virkelig ikke vil det selv. Jeg har gått ned 18 kg, selv om jeg står på Zyprexa, og slitt med stor sultfølelse. Vil du virkelig ha en forandring så klarer du det. Når jeg klarte dette så kan du og, det er jeg sikker på :-).

Skrevet

Jeg synes du skal ringe mandag morgen og spørre om du kan få være med selv om du ikke har meldt deg på. Tipper de synes det er ok, så sant de ikke har hatt for mange interesserte.

Nja...får se. Vet jo egentlig hva som er sunn kost.

Skrevet

Fatt mot. Disse problemene med vekt, at du ikke greier å sminke deg eller trene. Disse problemene er det faktisk noe du kan gjøre noe med. Har du ikke større problemer enn det nå, så er du heldig. Du trenger ikke forfalle hvis du virkelig ikke vil det selv. Jeg har gått ned 18 kg, selv om jeg står på Zyprexa, og slitt med stor sultfølelse. Vil du virkelig ha en forandring så klarer du det. Når jeg klarte dette så kan du og, det er jeg sikker på :-).

Ja zyprexa er vel verstingen så da har du vært flink og en vilje av stål, må få meg det jeg også...bare bestemme meg for at nok er nok.

Skrevet

Nja...får se. Vet jo egentlig hva som er sunn kost.

Men det hjelper ikke noe særlig bare å _vite_, det er hva du gjør som er det vesentlige. Det er lettere å holde fast ved beslutningen om å spise fornuftig dersom man deltar i en gruppe hvor dette er temaet og hvor man møtes jevnlig for å si noe om hvordan siste uka har gått.

Skrevet

Ja zyprexa er vel verstingen så da har du vært flink og en vilje av stål, må få meg det jeg også...bare bestemme meg for at nok er nok.

Du trenger ikke ha vilje av stål. Hemmeligheten er å spise deg mett hver dag på rene produkter og hjemmelaget mat fra bunnen av som er veldig enkelt. Sett deg inn i lavkarbo. Spiser du lavkarbo kan du spise deg mett hver dag.

Skrevet

Du trenger ikke ha vilje av stål. Hemmeligheten er å spise deg mett hver dag på rene produkter og hjemmelaget mat fra bunnen av som er veldig enkelt. 

Les og lær av Dotte.

Skrevet

Men det hjelper ikke noe særlig bare å _vite_, det er hva du gjør som er det vesentlige. Det er lettere å holde fast ved beslutningen om å spise fornuftig dersom man deltar i en gruppe hvor dette er temaet og hvor man møtes jevnlig for å si noe om hvordan siste uka har gått.

Men vet ikke om jeg klarer å delta på sånt.

Skrevet

Du trenger ikke ha vilje av stål. Hemmeligheten er å spise deg mett hver dag på rene produkter og hjemmelaget mat fra bunnen av som er veldig enkelt. Sett deg inn i lavkarbo. Spiser du lavkarbo kan du spise deg mett hver dag.

Vil ikke på lavkarbo produkter, men vil spise sunt. Skal det.

Skrevet

Men vet ikke om jeg klarer å delta på sånt.

Det er jeg overbevist om at du klarer, bare du ikke har som målsetning å klare alt perfekt med en gang:-)

Skrevet

Det er jeg overbevist om at du klarer, bare du ikke har som målsetning å klare alt perfekt med en gang:-)

Ok, tenker litt på settingen og. Kanskje noe lignende skole, er ikke noe for meg.

Skrevet

Vil ikke på lavkarbo produkter, men vil spise sunt. Skal det.

Lavkarbo er helt unødvendig. Kutt ned så sukker og snop, spis sunt, i mindre porsjoner. Og kos deg med maten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...