miakami Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 med psykotiske symptomer det betyr at jeg burde kunne begynne redusere på Abilify nå! Det har ingen fortalt meg... Skal ringe legen å høre. Vært topp å få byttet ut Abilify med antidepressiva. 0 Siter
Inner self Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Har du hatt flere sykdomsperioder så kan du vel ikke slutte. Jeg har hatt 3og må gå på det resten av livet. Jeg tenkte også mye før at det ville være bedre uten medisin, men det blir det skjeldent. Like bra å venne seg til det, synes jeg. 0 Siter
miakami Skrevet 23. september 2014 Forfatter Skrevet 23. september 2014 Jeg har hatt en veldig kortvarig (under en natt) utløst av for mange zopiklone en manisk psykose og sist kalte de det depresjon med psykose, men det var egentlig bare kaos i hodet fordi jeg sluttet for tidlig med abilify. så egentlig har jeg bare hatt en skikkelig psykose 0 Siter
frosken Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 med psykotiske symptomer det betyr at jeg burde kunne begynne redusere på Abilify nå! Det har ingen fortalt meg... Skal ringe legen å høre. Vært topp å få byttet ut Abilify med antidepressiva. Men det er jo kun noen uker siden du sa at endelig fungerte hjernen din litt bedre igjen som følge av at du hadde økt Abilify til 15 mg? 0 Siter
miakami Skrevet 23. september 2014 Forfatter Skrevet 23. september 2014 Men det er jo kun noen uker siden du sa at endelig fungerte hjernen din litt bedre igjen som følge av at du hadde økt Abilify til 15 mg? det er flere måneder siden men ja er ikke sikkert jeg tørr gå ned på abilify likevel kanskje prøver jeg et år til med 15 mg først? 0 Siter
miakami Skrevet 23. september 2014 Forfatter Skrevet 23. september 2014 flere måneder siden hodet fungerte bedre mener jeg. noen uker siden jeg skrev om det. men nå fungerer jeg så bra at jeg skal skaffe meg en ekstra leieboer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.