frosken Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 nå har jeg bestilt legetime tirsdag - sporet opp en lege i nabobyen som er spesialist allmenn - samt driver terapi av ulik art. Sjelden å finne allmennleger m interesse i den retning. Håper han ikke er skummel . Gode omtaler på nett i alle fall. Hva vet de om meg når de har pers nr? Om han har tilgang på dps sitt journal kan han jo tenke sitt. Kjenner jeg Grur meg allerede. Lurt på om jeg skulle vente m legetime til jeg ser hvordan jeg mestrer jobb, men er sååå redd. Vil derfor helst vite jeg har litt support - vanskelig for min familie og akseptere at jeg er slik. De sier du har ingen grunn til det. Men det er ukontrollerte tanker som formerer seg veldig under stress. Kjenner meg litt oppløst allerede og klarer ikke gjøre mye nyttig dessverre. Treningen ligger også brakk , huff. Bra du har fått bestilt legetime. Legen har ikke tilgang på opplysninger om deg kun ut i fra ditt personnummer. Men de fleste vil be om å få lese epikrise fra dps. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Bra du har fått bestilt legetime. Legen har ikke tilgang på opplysninger om deg kun ut i fra ditt personnummer. Men de fleste vil be om å få lese epikrise fra dps. ok. Om vedk har den ber jeg om kopi. Ubehagelig at vedk er på min alder, bare år eldre. Men men. Nå har jeg vært kresen lenge nok, får la det briste el bære. Jeg vet jeg ble sint på dps - psykolog-ekkelt - for jeg er et snilt lam til vanlig. Og ba om unnskyldning. Ydmykende greier- kanskje jeg er skapt for og ydmykes? Håper ikke dps generaliserer i epikrise og lar diagnostikk bli " mer" enn tentativ. Da blir jeg knust. Jeg vet forresten at jeg skal samtykke før de sender den? Skal fortelle legen at bror er sterkt uenig ( samme utd som vedk)- så hjelper det kanskje. Snakker dog ikke diagnostikk om jeg ikke må. Blir bare så ille berørt og får lyst til å gjemme meg forever. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 ok. Om vedk har den ber jeg om kopi. Ubehagelig at vedk er på min alder, bare år eldre. Men men. Nå har jeg vært kresen lenge nok, får la det briste el bære. Jeg vet jeg ble sint på dps - psykolog-ekkelt - for jeg er et snilt lam til vanlig. Og ba om unnskyldning. Ydmykende greier- kanskje jeg er skapt for og ydmykes? Håper ikke dps generaliserer i epikrise og lar diagnostikk bli " mer" enn tentativ. Da blir jeg knust. Jeg vet forresten at jeg skal samtykke før de sender den? Skal fortelle legen at bror er sterkt uenig ( samme utd som vedk)- så hjelper det kanskje. Snakker dog ikke diagnostikk om jeg ikke må. Blir bare så ille berørt og får lyst til å gjemme meg forever. Jeg vet ikke om du kjenner til vallergan. Det brukes som sovemedisin og er ikke vanedannende, ansett som trygt og som legen min sier " noe jeg skriver ut med god samvittighet". Jeg mener det finnes en mildere type med samme virkemidler, som er tenkt til å brukes som angstdempende på dagtid. Husker ikke navnet på det. Og jeg vet ikke helt om det kan være noe for deg. Men det er noe en kan ta med god samvittighet, og effekten er slik at en blir ikke sløv og avflatet av det. Og, du er nok ikke skapt for å ydmykes jeg tenker de forstår din redsel bedre enn du tror, og er nok ikke sint på deg. Å bli gransket medfører ubehag for alle, og du klarer stå i det - du også. Hilsen spurvenAnonymous poster hash: 98677...320 0 Siter
Gjest Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 (endret) Jeg vet ikke om du kjenner til vallergan. Det brukes som sovemedisin og er ikke vanedannende, ansett som trygt og som legen min sier " noe jeg skriver ut med god samvittighet". Jeg mener det finnes en mildere type med samme virkemidler, som er tenkt til å brukes som angstdempende på dagtid. Husker ikke navnet på det. Og jeg vet ikke helt om det kan være noe for deg. Men det er noe en kan ta med god samvittighet, og effekten er slik at en blir ikke sløv og avflatet av det. Og, du er nok ikke skapt for å ydmykes jeg tenker de forstår din redsel bedre enn du tror, og er nok ikke sint på deg. Å bli gransket medfører ubehag for alle, og du klarer stå i det - du også. Hilsen spurvenAnonymous poster hash: 98677...320 Lite kjennskap til medisin alternativer . Erfaring m stilnoch ( som jeg trolig burde hatt nå) og cipralex ( kun 10 mg gjorde meg zombie aktig. Lite virkning på angst- heller avflatet). Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dps. Men synes de har opptrådt iskaldt når jeg ønsket ny behandler. Heller i retning av å forsøke å klare meg uten dem. Vet ikke om jeg klarer å gå der, så utleverende og måtte sitte på venterom der og ferdes i deres lange korridor. Nå har de også en journal hvor det står jeg har blitt " svært sint". Ikke fristende å dukke opp der igjen, kjenner de har fordømt meg og min personlighet . Ikke forakt jeg trenger dessverre. Endret 28. september 2014 av En namnlaus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Lite kjennskap til medisin alternativer . Erfaring m stilnoch ( som jeg trolig burde hatt nå) og cipralex ( kun 10 mg gjorde meg zombie aktig. Lite virkning på angst- heller avflatet). Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dps. Men synes de har opptrådt iskaldt når jeg ønsket ny behandler. Heller i retning av å forsøke å klare meg uten dem. Vet ikke om jeg klarer å gå der, så utleverende og måtte sitte på venterom der og ferdes i deres lange korridor. Nå har de også en journal hvor det står jeg har blitt " svært sint". Ikke fristende å dukke opp der igjen, kjenner de har fordømt meg og min personlighet . Ikke forakt jeg trenger dessverre. Hmm.... Ja skjønner du føler det ubehagelig da......Men kanskje du kan prøve en privatpraktiserende med avtale, noen som kan føles mer tillitsvekkende for deg? Psykologer er veldig forskjellige... Googlet dagtid vallerganen og fant ut at den heter atarax.Anonymous poster hash: 98677...320 0 Siter
miakami Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 hva er så farlig med at de har sett deg svært sint???? jeg har vært så sint at jeg ble reimet fast i senga og fikk medisin sprøytet inn i hofta jeg er ikke fordømt på noen måte av den grunn! 0 Siter
Gjest Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 (endret) Hmm.... Ja skjønner du føler det ubehagelig da......Men kanskje du kan prøve en privatpraktiserende med avtale, noen som kan føles mer tillitsvekkende for deg? Psykologer er veldig forskjellige... Googlet dagtid vallerganen og fant ut at den heter atarax.Anonymous poster hash: 98677...320 Takk ! Ja får se om legen har noe å foreslå. Lyst på beroligende rett og slett - kanskje føle jeg har i meg et halv glass vin på jobb.. ( el no). Skjønner jo dette blir litt drøyt å ønske seg, sier kanskje noe om hvor mye jeg har lyst til å kunne heve meg over min irasjonelle angst og beven . Tror ikke jeg bør få det . Vet jeg vil være helnevrotosk og hengitt til katastrofetankene i alle fall den første tiden ( de første Mnd) i jobb. Tenk hvis jeg får alt for svarte tanker. Bør jo tenke at jobb ikke er " alt"- mye å leve for. Jeg vil ikke det skal være slik men lite setter meg ut av kurs. Kan være et blikk el en kommentar el en følelse som kan sette meg ut. Ved forrige jobb lot jeg dette bestemme fullstendig. Hadde ikke krefter til å være tapper på utsiden og vrak på innsiden. Prøver nå å mobilisere for vandring på knivseggen ute i den harde virkelighet. Det verste er at det er først og fremst jeg selv som fordømmer meg. . Jeg bør visst bli mer gla i meg selv . Trøste - selvtillit og selvfølelse er visst to ulike begrep. Kan ha selvtillit , men selvfølelsen kan rett som det er være på bærtur. Slitsom å kjenne seg så sammensatt og vanskelig å forklare " andre" ( les helsearb dette) - tviler på at jeg klarer å spesifisere så my for lege.. Endret 28. september 2014 av En namnlaus 0 Siter
Gjest Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 hva er så farlig med at de har sett deg svært sint???? jeg har vært så sint at jeg ble reimet fast i senga og fikk medisin sprøytet inn i hofta jeg er ikke fordømt på noen måte av den grunn! Jeg tenker de kan tenke jeg er et oppfarende og uhøflig monster. 0 Siter
miakami Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Jeg tenker de kan tenke jeg er et oppfarende og uhøflig monster. Du er kanskje i overkant krenkbar? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Du er kanskje i overkant krenkbar?de som mener å forstå seg på meg påstår det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Jeg vet ikke om du kjenner til vallergan. Det brukes som sovemedisin og er ikke vanedannende, ansett som trygt og som legen min sier " noe jeg skriver ut med god samvittighet". Jeg mener det finnes en mildere type med samme virkemidler, som er tenkt til å brukes som angstdempende på dagtid. Husker ikke navnet på det. Og jeg vet ikke helt om det kan være noe for deg. Men det er noe en kan ta med god samvittighet, og effekten er slik at en blir ikke sløv og avflatet av det. Og, du er nok ikke skapt for å ydmykes jeg tenker de forstår din redsel bedre enn du tror, og er nok ikke sint på deg. Å bli gransket medfører ubehag for alle, og du klarer stå i det - du også. Hilsen spurvenAnonymous poster hash: 98677...320 Jeg bruker Atarax. Fungerer kjempe bra på søvnen. Anonymous poster hash: f036e...877 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.