Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Du er ikke helt fri for viljestyrke og utholdenhet i kroppen. Du er både aktiv og utholdende her inne. Du må bare ville noen flere og kanskje nyttigere ting så hjelper det på Ja... bake kake for eksempel. Kaaaaaaaaaaaake... 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Ja... bake kake for eksempel. Kaaaaaaaaaaaake... Jøss. Baker du kakene dine selv? 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Jøss. Baker du kakene dine selv?Nei, jeg spiser ikke kake. Men jeg kan bake kake, og det er selvsagt megadigg med kake. Men nå har jeg lyst på kake. 0 Siter
tonie Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Ja... bake kake for eksempel. Kaaaaaaaaaaaake... Bak kake, du viljesterke mann. Hvis du synes det blir for mye styr med vanlig kake kan du jo prøve deg på de kake i kopp-greiene noen av de akutt søtsugne fb-vennene mine poster bilder av for tida. De kjører dem visst i mikroen et par minutter, og vips har de noe kakelignende. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Bak kake, du viljesterke mann. Hvis du synes det blir for mye styr med vanlig kake kan du jo prøve deg på de kake i kopp-greiene noen av de akutt søtsugne fb-vennene mine poster bilder av for tida. De kjører dem visst i mikroen et par minutter, og vips har de noe kakelignende. Hm, det der lukter tilgriset micro fra lang avstand...Nei, blir nok et par storplater med Freia i stedet. Og kanskje Bamsemums og. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Neida, jeg bare tullet litt. 0 Siter
tonie Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Hm, det der lukter tilgriset micro fra lang avstand... Nei, blir nok et par storplater med Freia i stedet. Og kanskje Bamsemums og. Du får kose deg. Jeg holder på å lage omelett. Hungrig var han och urhungrig är jag, men ikke så mye lenger takk og lov. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 Du får kose deg. Jeg holder på å lage omelett. Hungrig var han och urhungrig är jag, men ikke så mye lenger takk og lov.Er de spesielt sultne i Ungarn? Hungrig vs Hungary, lizzm. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Er de spesielt sultne i Ungarn? Hungrig vs Hungary, lizzm. "lizzm". Er du Emo? 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. september 2014 Forfatter Skrevet 30. september 2014 "lizzm". Er du Emo?Hehehe, ikke akkurat. Jeg har bare crush på tonie og må gjøre meg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.