Gjest Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hva jeg skal gjøre for at jeg skal unngå å selvskade meg nå i kveld / natt (( har en så fæl skadetrang at jeg har ikke ord ! Det er som en storm som herjer som verst inni meg ... Helt grusomt ( så klarer jeg å skade meg alvorlig i natt sann jeg Evt blør meg i hæl så er det like greit .. Håper på jeg klarer det når jeg først ikke klarer å laver å skade meg ! Det er ingen som bryr seg uansett ;( 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hva jeg skal gjøre for at jeg skal unngå å selvskade meg nå i kveld / natt (( har en så fæl skadetrang at jeg har ikke ord ! Det er som en storm som herjer som verst inni meg ... Helt grusomt ( så klarer jeg å skade meg alvorlig i natt sann jeg Evt blør meg i hæl så er det like greit .. Håper på jeg klarer det når jeg først ikke klarer å laver å skade meg ! Det er ingen som bryr seg uansett ;( Bor du alene? I såfall på med musikk, finn frem joggeskoene og ta en innedørs treningsøkt. Slit deg ut. Minst 60 min med blodslit. Glem at du skal opp tidlig (om du skal det). Bor du i kollektiv elle char familie/barn? På med øretelefoner og musikk, lukk deg inne på et rom i kjelleren eller på loftet, badegulv fungerer ypperlig til trening. Gyv på, max innsats. Etterpå legger du deg ned på gulvet og puster med magen. Hold pusten før du puster ut, og hold før du trekker inn. Ro ned hodet og sjel. Beregn 10 min på dette. Deretter går du i dusjen. Bruk varmt vann, tilsett lavendel om du har, om ikke kan du svinge innom en helsekost i morgen å kjøpe en god lavendel olje (roer ned) (weleda er fin), flott å bruke til fotbad eller heldusj. Deretter lager du deg noe varmt å drikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.