Gå til innhold

NHD/ DPS avslørte at jeg går til behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i behandling hos DPS og behandleren avlyste siste time på grunn av sykdom. Jeg går på medisiner og er snart tom. Ringte derfor til DPS for å få ny resept. Noen andre på teamet skulle se på dette og gi meg beskjed når resepten var klar.

Ingen har kontaktet meg, men DPS har ringt hjem til foreldrene mine (jeg er godt voksen). Jeg har ikke fortalt mine foreldre at jeg går i behandling, men det har de jo nå fått vite. Personen som ringte sa at de ikke hadde fått tak i meg på mitt nummer, men jeg har ingen tapte anrop. De sjekket om de hadde riktig nummer når de pratet med foreldrene mine, det stemte så da må de ha tastet feil.

Jeg er så overasket over at de ringte til foreldrene mine, forstår ikke hvorfor de skulle gjøre det og dette føles overhodet ikke greit.

Er det mulig å få slettet nærmeste pårørende? Jeg vil ikke ha noen registrert når det er slik de bruker det.

Anonymous poster hash: ca4e7...563

Skrevet (endret)

Vet ikke om det går,

Synes det er veldig rart at de gjorde det, men det forbauser meg ikke.

De gjorde det samme mot meg da jeg ble innlagt første gang, men da tok de kontakt med svigermor og ikke daværende forlovede

Jeg har ingen nærmeste pårørende skrevet ned noen plass. Ikke etter bruddet med Xen.

Han er min nærmeste sånn sett, men vil ikke at han skal stå som det på papiret..og det har de respektert

Endret av Psykojenta
Skrevet

Takk for svar Psykojenta, dette er virkelig en ubehagelig situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...