AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Den deilige følelsen av Imovane når den setter seg i systemet, sånn 15-20 min etter inntak! Den kan ikke sammenlignes med noe annet Klarer i vanlig tilstand ikke å se hva jeg faktisk går glipp av. Det er som det er en mye mer spennende verden hvor alt er asvlappet, tv-program gir liten mening, humor fårstår man ikke... Men det er så fint å se på fargene Reklamen rundt DOL er det mest spennende etter inntaket av Imovane faktisk... Sykt deilig grønnfarge på vita hjertego'n Og blenderen fra Bosch ser ut som en skikkeklig vakker sak. Alt jeg ser på ser så mye bedre ut, fine proporsjoner og alt det der Nå skal jeg legge meg, gooood natt dol og alle pskytisk syke :-) OG PS, jeg blir som det her av vanlig dose 7,5mg. Enten på tom mage, evt med inntav ak raske krabohydrater like før sp blr det mer feffekt. Anonymous poster hash: 17e9f...f09 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Den deilige følelsen av Imovane når den setter seg i systemet, sånn 15-20 min etter inntak! Den kan ikke sammenlignes med noe annet OG PS, jeg blir som det her av vanlig dose 7,5mg. Enten på tom mage, evt med inntav ak raske krabohydrater like før sp blr det mer feffekt.Anonymous poster hash: 17e9f...f09 Tar en sjelden gang Imovane, men deler ikke din erfaring. Enten (helst) sovner jeg meget raskt uten å kjenne noe, eller jeg blir liggende våken en god stund med et visst ubehag/stress-symptomer (kjenner noe sløver meg uten at jeg blir tilstrekkelig trøtt).Ja ja.... 0 Siter
frosken Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Den deilige følelsen av Imovane når den setter seg i systemet, sånn 15-20 min etter inntak! Den kan ikke sammenlignes med noe annet Klarer i vanlig tilstand ikke å se hva jeg faktisk går glipp av. Det er som det er en mye mer spennende verden hvor alt er asvlappet, tv-program gir liten mening, humor fårstår man ikke... Men det er så fint å se på fargene Reklamen rundt DOL er det mest spennende etter inntaket av Imovane faktisk... Sykt deilig grønnfarge på vita hjertego'n Og blenderen fra Bosch ser ut som en skikkeklig vakker sak. Alt jeg ser på ser så mye bedre ut, fine proporsjoner og alt det der Nå skal jeg legge meg, gooood natt dol og alle pskytisk syke :-) OG PS, jeg blir som det her av vanlig dose 7,5mg. Enten på tom mage, evt med inntav ak raske krabohydrater like før sp blr det mer feffekt. Anonymous poster hash: 17e9f...f09 Har hørt andre fortelle om samme type erfaringer, samt at de i tillegg gjør ting i denne perioden som de ikke ville ha gjort som edru. (Som å ringe folk og si ting de helst skulle ha hatt usagt dagen etter.) En av de som har fortalt mest om denne typen erfaringer med imovane, har utviklet et avhengighetsproblem. Vedkommende får utskrevet et bestemt antall pr måned, velger å ta doble doser halve måneden og sliter med nedstemthet og angst den siste halvdelen av måneden mens hun venter på ny forsyning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Har hørt andre fortelle om samme type erfaringer, samt at de i tillegg gjør ting i denne perioden som de ikke ville ha gjort som edru. (Som å ringe folk og si ting de helst skulle ha hatt usagt dagen etter.) En av de som har fortalt mest om denne typen erfaringer med imovane, har utviklet et avhengighetsproblem. Vedkommende får utskrevet et bestemt antall pr måned, velger å ta doble doser halve måneden og sliter med nedstemthet og angst den siste halvdelen av måneden mens hun venter på ny forsyning. Det du skriver er skremmende lesning. Jeg for min del klarer å disiplinerte meg til maks noen ganger i uken. Det er rart legene er strengere med benzo, som forsåvidt bare har kjedelig dempede virkning... Virker som om de ikke selv er klar over hvilke syke effekter og hallusinasjoner imovane og stilnoct gir i helt normale doser, brukt på riktig måte (halvtime før sengetid).Anonymous poster hash: 17e9f...f09 0 Siter
missmas Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 jeg får ville hallusinasjoner av imovane når jeg ikke tar antipsykotika men med så sovner jeg bare aldri fått noen deilig følelse av de 0 Siter
Psykojenta Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg får i alle fall ikke den rusen av Imovane. Første uka klarer jeg sovne til en pille - hvis jeg er relativt rolig i hodet. Uke to og tre må jeg ha en til tre. Uke fire har jeg pause fra pillene. Hadde vært godt med rus av den, men er på en måte glad den kun funker på søvn. Men ville nok ikke hatt den sterke rusen du får, den hørtes voldsom ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.