Gå til innhold

Den deilige følelsen (Imovane)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den deilige følelsen av Imovane når den setter seg i systemet, sånn 15-20 min etter inntak! Den kan ikke sammenlignes med noe annet :)

Klarer i vanlig tilstand ikke å se hva jeg faktisk går glipp av. Det er som det er en mye mer spennende verden hvor alt er asvlappet, tv-program gir liten mening, humor fårstår man ikke...  Men det er så fint å se på fargene :) Reklamen rundt DOL er det mest spennende etter inntaket av Imovane faktisk... Sykt deilig grønnfarge på vita hjertego'n

Og blenderen fra Bosch ser ut som en skikkeklig vakker sak. Alt jeg ser på ser så mye bedre ut, fine proporsjoner og alt det der :)

Nå skal jeg legge meg, gooood natt dol og alle pskytisk syke :-)

OG PS, jeg blir som det her av vanlig dose 7,5mg. Enten på tom mage, evt med inntav ak raske krabohydrater like før sp blr det mer feffekt.

Anonymous poster hash: 17e9f...f09
Skrevet

Den deilige følelsen av Imovane når den setter seg i systemet, sånn 15-20 min etter inntak! Den kan ikke sammenlignes med noe annet :)

OG PS, jeg blir som det her av vanlig dose 7,5mg. Enten på tom mage, evt med inntav ak raske krabohydrater like før sp blr det mer feffekt.

Tar en sjelden gang Imovane, men deler ikke din erfaring. Enten (helst) sovner jeg meget raskt uten å kjenne noe, eller jeg blir liggende våken en god stund med et visst ubehag/stress-symptomer (kjenner noe sløver meg uten at jeg blir tilstrekkelig trøtt).

Ja ja....

Skrevet

Klarer i vanlig tilstand ikke å se hva jeg faktisk går glipp av. Det er som det er en mye mer spennende verden hvor alt er asvlappet, tv-program gir liten mening, humor fårstår man ikke...  Men det er så fint å se på fargene :) Reklamen rundt DOL er det mest spennende etter inntaket av Imovane faktisk... Sykt deilig grønnfarge på vita hjertego'n

Og blenderen fra Bosch ser ut som en skikkeklig vakker sak. Alt jeg ser på ser så mye bedre ut, fine proporsjoner og alt det der :)

Nå skal jeg legge meg, gooood natt dol og alle pskytisk syke :-)

Har hørt andre fortelle om samme type erfaringer, samt at de i tillegg gjør ting i denne perioden som de ikke ville ha gjort som edru. (Som å ringe folk og si ting de helst skulle ha hatt usagt dagen etter.)

En av de som har fortalt mest om denne typen erfaringer med imovane, har utviklet et avhengighetsproblem. Vedkommende får utskrevet et bestemt antall pr måned, velger å ta doble doser halve måneden og sliter med nedstemthet og angst den siste halvdelen av måneden mens hun venter på ny forsyning.

Skrevet

Har hørt andre fortelle om samme type erfaringer, samt at de i tillegg gjør ting i denne perioden som de ikke ville ha gjort som edru. (Som å ringe folk og si ting de helst skulle ha hatt usagt dagen etter.)

En av de som har fortalt mest om denne typen erfaringer med imovane, har utviklet et avhengighetsproblem. Vedkommende får utskrevet et bestemt antall pr måned, velger å ta doble doser halve måneden og sliter med nedstemthet og angst den siste halvdelen av måneden mens hun venter på ny forsyning.

Det du skriver er skremmende lesning. Jeg for min del klarer å disiplinerte meg til maks noen ganger i uken. Det er rart legene er strengere med benzo, som forsåvidt bare har kjedelig dempede virkning... Virker som om de ikke selv er klar over hvilke syke effekter og hallusinasjoner imovane og stilnoct gir i helt normale doser, brukt på riktig måte (halvtime før sengetid).

Skrevet

jeg får ville hallusinasjoner av imovane når jeg ikke tar antipsykotika

men med så sovner jeg bare

aldri fått noen deilig følelse av de

Skrevet

Jeg får i alle fall ikke den rusen av Imovane. Første uka klarer jeg sovne til en pille - hvis jeg er relativt rolig i hodet.

Uke to og tre må jeg ha en til tre. Uke fire har jeg pause fra pillene.

Hadde vært godt med rus av den, men er på en måte glad den kun funker på søvn. Men ville nok ikke hatt den sterke rusen du får, den hørtes voldsom ut

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...