AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Er det noen som har noen gode råd mot en mildere form for selvskading? Som når man er sint på alt og alle og seg selv ikke minst, og spiser masse usunt, ikke forbereder seg godt nok til eksamener, ikke "vil" lykkes, gjør et stort opprør mot å være flink? Det går i revers når jeg prøver å presse meg selv. Mvh Forhenværende flink pike Anonymous poster hash: d672e...1bf 0 Siter
frosken Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Er det noen som har noen gode råd mot en mildere form for selvskading? Som når man er sint på alt og alle og seg selv ikke minst, og spiser masse usunt, ikke forbereder seg godt nok til eksamener, ikke "vil" lykkes, gjør et stort opprør mot å være flink? Det går i revers når jeg prøver å presse meg selv. Mvh Forhenværende flink pike Anonymous poster hash: d672e...1bf Sett deg overkommelige, ikke altfor ambisiøse mål, med kort tidshorisont. Inngå sammarbeidsavtaler med deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.