Gå til innhold

Hvordan endrer jeg nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må enten lage en ny konto (da med ny epost-adresse), eller snakke pent med Admin.

Skrevet

eller snakke pent med Admin.

Men da blir nicket linket til alle dine gamle innlegg også oppdatert...

Skrevet

Da får jeg snakke pent meg Admin da:) Men hvor "holder" dem til da?

Skrevet

Men da blir nicket linket til alle dine gamle innlegg også oppdatert...

Det er ikke så nøye. Tror folk kjenner meg igjen uansett. Tiden er moden for endring.. ( hehe9.

Skrevet

Send privat melding til brukeren "Admin Doktoronline". ;)

Skrevet

Takk! Men jeg har navnet mitt på mailadressen da. Både for- og etternavn. Bør jeg lage ny konto? Er vel taushetsplikt her, eller?

Skrevet

Om du bør det er opp til deg. Jeg hadde aldri hatt en slik emailadresse. Selv om de helt sikkert vet hva jeg heter uansett - de er noen snoker tror jeg. ;)

Det er ingen juridisk taushetsplikt her, men det virker jo seriøst nok ut til ikke vil gi ut epostadressen din.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Takk! Men jeg har navnet mitt på mailadressen da. Både for- og etternavn. Bør jeg lage ny konto? Er vel taushetsplikt her, eller?

Du kan sende en pm til Admin Doktoronline, og vi vil så endre nicket ditt.

Vi er pålagt taushetsplikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...