AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Si at en får diagnosen adhd i voksen alder. Hvilket legemiddel er da best eller bør prøves først? Behandler ønsker ikke gi et vanedannende medikament. Er det god nok grunn til å velge strattera fremfor riralin? Hvordan er reglene her?Anonymous poster hash: f728d...ebe 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Forutsatt ingen andre problemer enn ADHD, tror jeg det er litt tilfeldig om en velger Strattera eller Ritalin kapsler som førstevalg. Dersom en tiligere har hatt depresjon, psykose og/eller rusmisbruk, er Strattera førstevalg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Forutsatt ingen andre problemer enn ADHD, tror jeg det er litt tilfeldig om en velger Strattera eller Ritalin kapsler som førstevalg. Ok, tusen takk for svar Dersom en tiligere har hatt depresjon, psykose og/eller rusmisbruk, er Strattera førstevalg. Anonymous poster hash: f728d...ebe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Ok, tusen takk for svar NHD Anonymous poster hash: f728d...ebe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Forutsatt ingen andre problemer enn ADHD, tror jeg det er litt tilfeldig om en velger Strattera eller Ritalin kapsler som førstevalg. Dersom en tiligere har hatt depresjon, psykose og/eller rusmisbruk, er Strattera førstevalg. Hva med dekstroamfetamin ? Da blir man opplagt i vertfall. Anonymous poster hash: 8c900...acb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.