AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 jeg lurer for de sett om narsissist stemmer godt med min mor, samme animasjoner. Og psykopat stemmer også bra, men syns rart for skjeller ut mannen sin uten grunn, er det et symptom på borderline? I så fall tror jeg personen jeg kjenner ikke har borderline, selv om er ustabil i humøret. Anonymous poster hash: 1026b...0dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg tror jeg forstod nå! Ærlig menneske forklarer, jeg syns alvorlig sykdom, men dette menneske så flink til å forklare, da vet jeg at borderline ikke er lett og at menneskene med slike følelser inni seg strever. Anonymous poster hash: 1026b...0dc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Borderline er nok alt for komplisert til å kunne oppsummeres på 98 sekunder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Borderline er nok alt for komplisert til å kunne oppsummeres på 98 sekunder. Jeg lurer på hvor du får 98 sek fra? Da ser jeg bort fra dette, og de andre animasjoner/videoer, for narsissist passet de imidlertid. Da jeg viste min psykiater en lengre dr Phil beskrivelse/intervju av en narsisstisk mor og hennes hat mot sin autistiske datter, kjente min psykiater igjen sykdommen, eller pf, mulig ikke sykdom for dere psykiatere, men for meg som offer, er det nærliggende å se på dette som sykdom. Skade sine barn slik narsisisster og psykopater gjør er for meg sykdom, de skader også sine ektefeller. Jeg tror de skader barn og ektefeller uten autisme, de med autisme tror jeg ikke blir skadet. det fins flere tegnefilmer som forklarer autisme og de er bra, korte oppsummeringer, så jeg tenkte kanskje denne også var ok. Jeg driver og prøver raskt forstå mennesker. 15 % av befolkningen ca er jo personlighetsfortyrret. Anonymous poster hash: 1026b...0dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.