Gå til innhold

googlet kurs med min psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da fikk jeg opp

mye om epilepsi.

tuberøs sklerose m.m.

selv om jobbet på flere psykiatriske sykehus så virker min psykiater mer opptatt av utviklingshemmede.

Jeg er funksjonshemmet men med høy IQ i følge min psykiater, men det hjelper meg lite:-(

Fordelene ved den type menneske min psykiater er, er at hun er glad i de "skadede", derfor blir jeg oppmuntret, jeg syns det hadde vært lettere å være skadet uten bevissthet rundt det.

Før var jeg stolt av å løse rubiks kube på x ant dumme sekunder:-( nå hater jeg det:-( det gir meg ikke jobb, men sorg, sorg fordi jeg ikke kommer et skritt mer ut av min autisme, jeg lærer bare måter å håndtere min autisme.

Det er bare nestbra, det er ikke bra!

Det eneste bra, er at det fins mennesker som hjelper sånne som meg, som ikke gir opp og som får meg til å føle meg bra, selv om det ikke fins håp, egentlig.

jeg liker ikke google mennesker, så neste time skal jeg si til min psykiater at jeg har googlet deg. Det bryr hun seg nok ikke med, hun er alltid snill og blid.

Et par ganger har hun sagt nei, men likevel er det jeg som bestemmer:-(? det er fryktelig forvirrende og komplisert. Det der at jeg bestemmer, men så plutselig bestemmer jeg ikke, men likevel bestemmer jeg :huh:

Skrevet

Er jo bra du har henne til å hjelpe deg, hun virker dyktig :)

Skrevet (endret)

Er jo bra du har henne til å hjelpe deg, hun virker dyktig :)

Hei!

:-(

Ja men hadde jeg ikke hatt så mye å ordne med kunne jeg vært flink innenfor mitt felt 

jeg klarer nå kanskje 60% av normalt, det jeg ikke klarer er studier.

Jeg hater autisme, jeg syns på sett og vis det er lettvint å ikke gi meg medisiner.

Tenk om ECT kunne hjulpet, jeg er nå villig til å gjøre alt, men det meste blir ikke mulig, da alle tenker autisme. Saken er at jeg ikke vil ha autisme, og når jeg likevel ikke klarer studier, hvorfor ikke da tenke alternativer.

Tenk om ECT gjør sånn at jeg periodevis klare det jeg må, også ny ETC...osv...

jeg orker ikke måtte tenke på at jeg har en sykdom/tilstand/begrensing, det ikke fins hjelp mot:-(

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

:-(

Ja men hadde jeg ikke hatt så mye å ordne med kunne jeg vært flink innenfor mitt felt 

jeg klarer nå kanskje 60% av normalt, det jeg ikke klarer er studier.

Jeg hater autisme, jeg syns på sett og vis det er lettvint å ikke gi meg medisiner.

Tenk om ECT kunne hjulpet, jeg er nå villig til å gjøre alt, men det meste blir ikke mulig, da alle tenker autisme. Saken er at jeg ikke vil ha autisme, og når jeg likevel ikke klarer studier, hvorfor ikke da tenke alternativer.

Tenk om ECT gjør sånn at jeg periodevis klare det jeg må, også ny ETC...osv...

jeg orker ikke måtte tenke på at jeg har en sykdom/tilstand/begrensing, det ikke fins hjelp mot:-(

Jeg syns du er en klok kvinne som klarer masse, og du er en fantastisk mor for dine barn. Men forstår frustrasjonen hvis du vil klare mer men er begrenset av din diagnose, diagnoser gjør det...begrenser folk. Og at det ikke finnes hjelp mot det gjør det jo verre, men jeg ser på deg som svært oppegående og flink. Men det er jo det du selv sitter igjen med som teller til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...