AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Synes jeg hører mest om Imovane når folk snakker om sovemedisner. Da jeg fikk sovemedisin for første gang fikk jeg Stilnoct... Men den fungerer egentlig svært dårlig. Blir liksom ruset i søvn som varer i tre timer og føles særdeles unaturlig. Og etterpå er man mega rastløs og fåkke sove igjen..... Imovane blir man derimot uthvilt av.... Brukes ikke Stilnoct så mye lenger? Er det egentlig et ganske dårlig preperat??! Anonymous poster hash: 99131...e37 0 Siter
missmas Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg synes stilnoct virker veldig bra de få gangene jeg har prøvd 0 Siter
cilie Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg synes det virker ok et par dager, så utadæsjæl-mareritt, for så å ikke virke. Hjelper heller ikke mot å våkne altfor tidlig... Men gir meg en trygghet bare i at den ligger fast på nattbordet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, Stilnoct er ikke på vei ut. Det er et typisk innsovningsmiddel.Om en også har behov for hjelp til "gjennomsoving", er Imovane bedre egnet. 0 Siter
cilie Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, Stilnoct er ikke på vei ut. Det er et typisk innsovningsmiddel.Om en også har behov for hjelp til "gjennomsoving", er Imovane bedre egnet. Ok! Det nevnte ikke legen noe om, men da bør jeg bytte til det. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Print ut NDS's svar Kanskje legen din da se at det er et poeng å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.