Gå til innhold

Har man personlighetsforstyrrelse når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man personlighetsforstyrrelse når man vil bli innlagt på psykiatrisk ?

Har vært innlagt på psyk for psykoser.

Jeg har prøvd å være innlagt en periode når jeg ikke hadde andre symptomer enn sterk sosial angst. Da mislikte jeg meg sterkt på avdelingen. Syntes rett og slett det var flaut å være innlagt, og følte jeg ikke var syk nok til å være der.  Og jeg misliker egentlig omsorg. Det er ikke omsorg jeg savner. Jeg savner spenningen, og "energiene" på posten.

Jeg savner å høre spøkelsene der inne. Jeg blir misunnelig på andre som blir syke og får være der. Jeg savner rommet mitt. Jeg savner det å slippe unna det å være en deltager i det vanlige samfunnet. Jeg slipper samfunnet der ute som jeg ikke takler.

Jeg kan jo bare slutte med AP når jeg vil. Og da vet jeg at jeg blir dårlig. Men vil heller ikke bli så dårlig. Da hjernen min ikke tåler det. Jeg savner akkurat den fasen av sykdommen der jeg ikke er så syk, men begynner å komme meg igjen, men fremdeles kjenner disse "energiene".  og det er den fasen av sykdommen jeg alltid  husker best.

Jeg tror det er spenning jeg savner.

Anonymous poster hash: 23083...8ed

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...