AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har skiftet mange medikamenter i løpet av noen få dager. Ca. 7 forskjellige typer psykofarmaka, deriblant 3 ulike AP. Har en psykoselidelse. Har samtidig blitt behandlet for depresjon. Nå føler jeg meg veldig giret, "verdensmester", et veld med følelser raser rundt. Er glad men lettrørt. Føler meg "spesiell". Vanskelig å forklare. Spenninger i kroppen. Spenningshodepine. Veldig sosial, men er alene nå. Ikke mulighet for å være sammen med noen. Råd? Har Sobril/Rivotril tilgjengelig.Anonymous poster hash: 13e71...449 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 1. Redusere/seponere antidepressiva.2. Sobril 15 mg til kvelden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Står på 20 mg Cipralex nå, men har skiftet i det siste. Redusere til 10 mg? Redd for å bli deprimert igjen selv om jeg føler meg veldig oppesen akkurat nå.Anonymous poster hash: db43a...f53 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.