AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Går det bra, om det gjøres hjemme? Hva er det verste som kan skje? Anonymous poster hash: 581c9...3eb 0 Siter
cappella33 Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Tror vel det skal gå bra. Det verste som kan skje er vel at alkoholen forsterker virkningen av sobrilen. Blir trøtt og sløv tenker jeg. Spørs vel og hvilken dose på sobrilen du tar. 0 Siter
kaprif Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Ikke farlig. Men svært avhengighetsskapende. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Ville ikke tilråe det om det er kort tid imellom inntak a Sobril og alkohol. Kombinasjonen du nevner er ikke farlig, men heller ikke bra. Opplever man dette som en positiv kombo, kan man fort havne i en vond sirkel med ugunstig selvmedisinering. Dog... Om man har tatt Sobril tidlig på morgenen, og (forutsatt ikke noe sobril sidan da), vil det sannsynligvis gå greit (erfaring fra bruk ved flyskrekkk hvor jeg har tatt tidlige avganger - typen sju om morgenen). Imidlertid er vi alle forskjellige, så vær varsom. Hva med noe god eplemost, eller andre jucier laget på ulike bær? I mine øyne er disse helt glimrende alternativer til vin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.