Gå til innhold

Sobril og ETT glass vin OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra, om det gjøres hjemme? Hva er det verste som kan skje?

Anonymous poster hash: 581c9...3eb
Skrevet

Tror vel det skal gå bra. Det verste som kan skje er vel at alkoholen forsterker virkningen av sobrilen. Blir trøtt og sløv tenker jeg.

Spørs vel og hvilken dose på sobrilen du tar.

Skrevet

Ville ikke tilråe det om det er kort tid imellom inntak a Sobril og alkohol. Kombinasjonen du nevner er ikke farlig, men heller ikke bra. Opplever man dette som en positiv kombo, kan man fort havne i en vond sirkel med ugunstig selvmedisinering.

Dog... Om man har tatt Sobril tidlig på morgenen, og (forutsatt ikke noe sobril sidan da), vil det sannsynligvis gå greit (erfaring fra bruk ved flyskrekkk hvor jeg har tatt tidlige avganger - typen sju om morgenen). Imidlertid er vi alle forskjellige, så vær varsom. Hva med noe god eplemost, eller andre jucier laget på ulike bær? I mine øyne er disse helt glimrende alternativer til vin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...