Gjest Gargamel Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 men tror jeg går inn i fasade greiene mine i møte m lege og.. Skummelt å være ærlig.. Og redd ting skal misforstås... Andre mennesker har også en evne til å tenke dypt og se en sak fra flere sider. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Andre mennesker har også en evne til å tenke dypt og se en sak fra flere sider. Det er sant:) Min tillit til helsevesen er visst litt betent... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Det er opp til deg om du vil la fastlegen hjelpe deg. Fastlegen er ikke tankeleser, så om du ikke er ærlig og forteller hvordan din situasjon faktisk er gjør du det umulig for deg selv å få riktig hjelp. Prøv å være åpen, ikke døm hverken deg selv eller legen. Og ja, det gjør virkelig vondt å vise frem det man gjør alt for å skjule for andre. Om du tør å ta sjangsen så har du og familien din virkelig mye å vinne på det i lengden Anonymous poster hash: d760f...907 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.