kittykatt90 Skrevet 11. oktober 2014 Skrevet 11. oktober 2014 Trenger litt hjelp her.. Har stått på Cipralex i 5 år nå, men verken jeg eller legen tror den funker optimalt. Er vel ikke akkurat dypt deprimert, men er generelt nedstemt, kjenner ikke glede over ting jeg gjorde før, klarer ikke å mobilisere noe særlig interesse eller engasjement over noe egentlig. Kan ikke tenke meg at det kan være ytre omstendigheter son gjør dette, så det er hodet mitt det er noe galt med som vanlig. Har noen noe forslag til ny medisin eller tillegg til Cipralex? Er så drittlei av å ha det sånn som jeg har det nå.. Har lang historie med depresjon, så hadde vært greit å kunne kjenne noen positive, gode følelser også en gang i blant. Kan legge til at jeg har eupf (tror Cipralex hjelper å holde den litt i sjakk), men fungerer greit i hverdagen stort sett. Veldig fint hvis andre også kan svare, nå tas alt i mot med takk!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2014 Skrevet 11. oktober 2014 Som førstevalg ville jeg lagt til Wellbutrin 150 mg. Evt økning om nødvendig til 300 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Som førstevalg ville jeg lagt til Wellbutrin 150 mg. Evt økning om nødvendig til 300 mg. Er wellbutrin og EUPF en god kombinasjon? Kan det ikke gi ekstra motor til følelsesutbrudd, rastløshet og slikt? Anonymous poster hash: ffb6c...246 0 Siter
kittykatt90 Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Skrevet 12. oktober 2014 Akkurat nå vil jeg heller ha litt følelsesutbrudd enn å være så nedstemt hele tiden... 0 Siter
usikker Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Er det mange som bruker Wellbutin alene? Synes det ofte blir anbefalt som tilleggsmedisin... Og NHD har ofte så mye positivt å si om dette, det virker som om det er førstevalget hans ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.