Gå til innhold

Når Cipralex ikke funker... NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.. Har stått på Cipralex i 5 år nå, men verken jeg eller legen tror den funker optimalt. Er vel ikke akkurat dypt deprimert, men er generelt nedstemt, kjenner ikke glede over ting jeg gjorde før, klarer ikke å mobilisere noe særlig interesse eller engasjement over noe egentlig.

Kan ikke tenke meg at det kan være ytre omstendigheter son gjør dette, så det er hodet mitt det er noe galt med som vanlig. Har noen noe forslag til ny medisin eller tillegg til Cipralex? Er så drittlei av å ha det sånn som jeg har det nå.. Har lang historie med depresjon, så hadde vært greit å kunne kjenne noen positive, gode følelser også en gang i blant.

Kan legge til at jeg har eupf (tror Cipralex hjelper å holde den litt i sjakk), men fungerer greit i hverdagen stort sett.

Veldig fint hvis andre også kan svare, nå tas alt i mot med takk!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Som førstevalg ville jeg lagt til Wellbutrin 150 mg. Evt økning om nødvendig til 300 mg.

Skrevet

Som førstevalg ville jeg lagt til Wellbutrin 150 mg. Evt økning om nødvendig til 300 mg.

Er wellbutrin og EUPF en god kombinasjon? Kan det ikke gi ekstra motor til følelsesutbrudd, rastløshet og slikt? 

Anonymous poster hash: ffb6c...246

Skrevet

Akkurat nå vil jeg heller ha litt følelsesutbrudd enn å være så nedstemt hele tiden...

Skrevet

Er det mange som bruker Wellbutin alene?

Synes det ofte blir anbefalt som tilleggsmedisin...

Og NHD har ofte så mye positivt å si om dette, det virker som om det er førstevalget hans ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...