Gå til innhold

Er det håp, eller må jeg gi opp? Mannsspørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er ofte? Hvordan mener du han er sjefete? 

Anonymous poster hash: 1cfe6...e04

Muligens var det tatt litt av luften/mellom linjene, men det stod mer enn nok annet til at jeg ville holdt meg langt unna om je ikke var bundet til fyren ved felles barn.

Gjest Gargamel
Skrevet

Synes du det er ofte? Hvordan mener du han er sjefete?

Jeg oppfatter ikke testingen som mistroisk, men kanskje for å fremprovosere en anledning til å demonstrere at han gjør som han vil.

Du sier du må gå rolig frem når du tar opp noe så han ikke blir provosert. Du må også tilpasse deg for å ikke virke kravstor.

Skrevet

Han har selvfølgelig også en rekke gode egenskaper, og jeg får noe ut av at han selv har opplevd mye av det jeg har opplevd. Jeg føler han forstår meg bedre enn mange andre. 

Jeg spurte om noe før en gang, men har tenkt over saken og lurt på om jeg overdrev noen punkter. Man har andre dårlige erfaringer, må vite. Jeg ser det litt annerledes nå. 

Selvfølgelig har han gode sider, det er jeg ikke i tvil om, men dette vil ikke bli stort bedre over tid, det har jeg ingen tro på, dette er for inngrodd på en mann som er 40 år. Det er jo en grunn for at forholdene hans har gått slik de har gått.

Jeg tror ikke noe på at han endrer seg. Til nød bli litt bedre, men aldri bra.

Skrevet

Om du fortsetter å være sammen med denne fyren vil vi nok når det lir mot neste sommer få en del innlegg her inne hvor du lurer på hvordan du skal komme deg bort fra ham igjen...

Les hele tråden en gang til, spesielt det du selv skriver og lat som det er jeg som har skrevet det - ville du rådet meg til å gå inn i et forhold til en sånn mann???

Skrevet

Jeg synes han virker umoden og lite voksen.  Om det er personligheten eller bare inngrodde uvaner, er vanskelig å si, men det er egentlig ikke så viktig når han er blitt over 40 år.  Som voksen hadde jeg ikke orket å være sammen med en som er så lite moden. 

Jeg vil advare sterkt mot å stifte familie med en som har et såpass - eh - avslappet forhold til avtaler og forpliktelser.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du må finne ut hva det er med han du ikke kan leve med. Så får du be han endre dette og vedlikeholde denne endringen over lengre tid før du tar stilling til om han er en aktuell partner. Resultatet av dette vil fortelle deg hvor viktig du er for han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...