stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Merker det kribler mer i meg nå etter jeg ikke har røykt siden fredag, så det er altså sant? At røyk demper AP? 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Merker det kribler mer i meg nå etter jeg ikke har røykt siden fredag, så det er altså sant? At røyk demper AP? Så flott at du alt har klart deg noen dager. Å bli urolig ved røykeslutt er noe de aller fleste opplever, forsøk å fylle tiden din med noe slik at du ikke er så obs/var for endringer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Så flott at du alt har klart deg noen dager. Å bli urolig ved røykeslutt er noe de aller fleste opplever, forsøk å fylle tiden din med noe slik at du ikke er så obs/var for endringer. Men det er sånn ekkel kribling og sover lite om nettene, tenker på at jeg kommer til å dø tidlig så hva er vitsen med å slutte å røyke da? Vil ikke tenke sånn men schizofrene dør jo før leste jeg her inne, grubler så mye på det om nettene. Vet ikke hva jeg skal fylle tiden med, håper jeg klarer å slutte. 0 Siter
ISW Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Psykiske lidelser forkorter levealderen en del i gjennomsnitt. Dels pga at noen tar livet sitt og dels pga at man legger til seg usunne vaner (røyk, stress, usunn mat, osv.) Men så lenge du slutter å røyke og lever sunt, så har du like gode sjanser for et langt liv som alle andre 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Psykiske lidelser forkorter levealderen en del i gjennomsnitt. Dels pga at noen tar livet sitt og dels pga at man legger til seg usunne vaner (røyk, stress, usunn mat, osv.) Men så lenge du slutter å røyke og lever sunt, så har du like gode sjanser for et langt liv som alle andre Men nå spiser jeg jo mye mer når jeg ikke røyker en gang, må ta meg sammen der og. Men håper jeg får et langt liv, er så redd for å dø hver natt. Kjenner på rare ting i kroppen Må komme meg ut i frisk luft. 0 Siter
ISW Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Men nå spiser jeg jo mye mer når jeg ikke røyker en gang, må ta meg sammen der og. Men håper jeg får et langt liv, er så redd for å dø hver natt. Kjenner på rare ting i kroppen Må komme meg ut i frisk luft. Vi kjenner alle rare ting i kroppen. De færreste betyr at vi kommer til å dø, heldigvis 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Vi kjenner alle rare ting i kroppen. De færreste betyr at vi kommer til å dø, heldigvis Ja håper du har rett Godt alle kjenner rare ting da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Men jeg tror virkelig røyk demper AP, føler det mer i kroppen nå medisinen. 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Merker det kribler mer i meg nå etter jeg ikke har røykt siden fredag, så det er altså sant? At røyk demper AP? Det tror jeg ikke. Det er nok nikotinabstinenser. 0 Siter
Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Men nå spiser jeg jo mye mer når jeg ikke røyker en gang, må ta meg sammen der og. Det dør flere som følge av røyking enn overvekt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Det tror jeg ikke. Det er nok nikotinabstinenser. Kan jo hende det er det ja. Må vel være over snart de abstinensene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Det dør flere som følge av røyking enn overvekt... Åja, får holde ut dette suget etter røyk....og da blir det spising istedet. 0 Siter
Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Åja, får holde ut dette suget etter røyk....og da blir det spising istedet. Se på det sånn: du må ha mat. Du må ikke ha røyk. Du kan jo med sikt gjøre noe med matvanene... hvis du er mye i aktivitet kan du jo også spise mer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Se på det sånn: du må ha mat. Du må ikke ha røyk. Du kan jo med sikt gjøre noe med matvanene... hvis du er mye i aktivitet kan du jo også spise mer. Er jo sant, er så irritert over den røyken. Må bli mer aktiv, komme meg ut på tur. 0 Siter
Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Er jo sant, er så irritert over den røyken. Må bli mer aktiv, komme meg ut på tur. Blir nok lettere uten røyklunger! Det er drepen for kondis, hører jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 Blir nok lettere uten røyklunger! Det er drepen for kondis, hører jeg. Ja jeg er skikkelig tungpustet, phu! Gleder meg til det blir bedre. 0 Siter
Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Ja jeg er skikkelig tungpustet, phu! Gleder meg til det blir bedre. Ja. Det går nok enda fortere om du trener allerede nå. Leste noen artikler om at KOLS-pasienter kunne bli friske av trening, noe mange ikke ble bare av røyk-kutt... ikke at du har KOLS, da (antar jeg), men det blir kanskje noe av det samme prinsippet... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Ja. Det går nok enda fortere om du trener allerede nå. Leste noen artikler om at KOLS-pasienter kunne bli friske av trening, noe mange ikke ble bare av røyk-kutt... ikke at du har KOLS, da (antar jeg), men det blir kanskje noe av det samme prinsippet... Kan gå turer men noen hardtrening blir det ikke. Får så lyst på røyk jeg, må vel gi seg en gang dette suget. Åååå! Har jo røykt mer i livet enn jeg ikke har røykt, savn... 0 Siter
Inner self Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg begynte å snuse i steden for jeg. Skal være bedre, men ikke helt bra. Savner ikke røyken lengre. 2 år nå... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Jeg begynte å snuse i steden for jeg. Skal være bedre, men ikke helt bra. Savner ikke røyken lengre. 2 år nå... Tror jeg begynner å røyke igjen, klarer ikke dette her. Kan slutte senere en gang. Nei får se, nå er jeg ubestemt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.